sobota, 15 września 2012

Wszyscy mają Clinique, mam i ja:)

Witam Was serdecznie Dziewczyny:)



Jeśli lubicie na fb fanpage drogerii Douglas i zaglądacie tam, 
to na pewno wiecie o czym będzie ten post:)
Otóż wczoraj przeczytałam że w drogeriach Douglas można swoją używana maskarę wymienić na jedną z trzech małych maskar Clinique:) 
10 minut po przeczytaniu tej informacji zasuwałam do Douglasa aż się kurzyło;)
No i mam, ale nie jedną a dwie.
Bo TŻ był w okolicach drogerii a ja wcisnęłam mu moją stara maskarę żeby mi wymienił;)

W taki sposób stałam się posiadaczką high impact curling mascara i high lenghts mascara:)
A oto i one:)


Wiele osób pyta więc odpowiadam:)
Akcja w Douglasie trwa do wyczerpania zapasów także śpieszcie się:)






Jeszcze ich nie wypróbowałam ale zrobię to jeszcze dziś:)

A wam udało się zdobyć maskarę Clinique?:)


I jeszcze małe ogłoszenia dzisiaj.

Zamierzam rozpocząć na blogu nową serię postów.
Seria będzie się nazywała : "Japonia na wyciągnięcie ręki".
 Kultura  Japonii ogromnie mnie fascynuje i marzę o wycieczce właśnie do tego kraju.
Niestety nie jest to na razie w zasięgu moich możliwości:(
Jednak nie zniechęciłam się
Chciałam znaleźć w internecie coś związanego z Japonią
 co mogę mieć tu, w Polsce.
No i znalazłam:) 

Będę opisywać wszystko to co znalazłam od kuchni,przez ubrania po rękodzieło:)


Podoba Wam się taki pomysł?
Piszcie:)


Mam straszne zaległości na Waszych blogach także biorę się za lekturę:)
Pozdrawiam:*

19 komentarzy:

  1. ja nie jestem zwolenniczką tego typu szczoteczek w maskarach bo nie umiem się takimi malować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie przeczytałabym recenzje o tych maskarach. Seria postów o Japonii to dobry pomysł chętnie poczytam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Posta z Japonią z chęcią przeczytam! A co do maskar to raczej nie przepadam ogólnie za takimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciągle się zastanawiam nad tym Douglasem :) do kiedy trwa ta 'akcja'? :P

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam iść dziś po pracy i jakoś nie doszłam do tego Douglasa ;) O Japonii chętnie poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no właśnie, do kiedy trwa ta akcja? Szkoda, że nie wiedziałam wczesniej o tej akcji, bo akurat dziś byłam w Krakowie (a tam jest najbliższy dla mnie Douglas) to bym wymieniła.. buuu ;p
    Ciekawa jestem jak będą działały te dwie maskary:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo ale świetna sprawa, szkoda, że nic nie wiedziałam o tej akcji, bo z pewnością bym się skusiła, a teraz nie wiem czy zdążę, bo podejrzewam, że maskary rozchodzą się jak świeże bułeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, a nie wiesz, do kiedy ta promocja trwa?
    no i czekam na recenzję tych produktów, bo chcę wiedzieć, co przegapiłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Informuję, że Twój blog otrzymał ode mnie odznaczenie So Sweet Blog Award: http://sayonaramoose.blogspot.com/2012/09/gdy-grzywka-jest-za-duga.html
    Pozdrawiam i zapraszam do zabawy:))

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja jestem trochę za daleko do Douglasa :P
    Dziękuję za dodanie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. No wlasnie co roku jest w Skierniewicach taka impreza (trwa 2 dni) i prawie zawsze tam jestesmy :DD

    OdpowiedzUsuń
  12. dzięki za informację, już sobie wymieniłam mascarę ;)

    obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja oczywiście zacofana i o niczym nie słyszałam, a szkoda, bo używam clinique

    OdpowiedzUsuń
  14. słyszałam o tej akcji, dzisiaj będę w okolicach douglasa to może mi się uda wymienić :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety nie mam Douglasa u siebie... ale znajac moje szczescie zanim bym wyruszyla to by juz nie bylo hahah :D

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna szczotka, mam podobną z oriflame :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog ! Obserwuję :) Nika XOXO

    OdpowiedzUsuń
  18. seria o Japonii - nie mogę się doczekać!
    a maskary clinique nigdy nie probowalam, wiec tym bardziej czekam na Twoją opinię :) wstaw koniecznie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń