piątek, 26 października 2012

Co nowego sie u mnie pojawiło:)

Witam Serdecznie Dziewczyny:*


Przepraszam za tak długą nieobecność ale teraz przejełam więcej obowiązków, opiekuje się mama więc w rezultacie nawet nie mam kiedy skrobnąć notki.
Mam właśnie wolną chwilę dlatego piszę:)

Niedawno przyszła paczuszka z firmy Moda Totu z nagrodą z konkursu organizowanego na blogu http://inopportune-officjalblog.blogspot.com/
Zachwyciłam się nim od pierwszego wejrzenia.



Jest cudowny, pięknie zdobi szyję:)
Na pewno nie raz będzie mi towarzyszył:)



Przyszła też wreszcie paczuszka od Maybelline z tuszem Colossal Volum Express Smoky Eyes:)
Testy zacznę jak najszybciej:)



Przyszła tez paczuszka z wygranym na stronie http://pierwszeusta.pl/ błyszczykiem Bourjois La creme w odcieniu Praline dolce.
Pięknie sie prezentuje na ustach i swoim kolorem kojarzy mi się z taka słodką pralinką:)



Niestety paczuszki z wygranymi z rozdań nie przyszły...:((
Widocznie ktoś je ukradł, spójrzmy prawdzie w oczy.
To już nie pierwszy raz, całkowicie straciłam zaufanie do poczty.
Teraz wszystkie paczki przychodzą na adres mojego chłopaka, dlatego naszyjnik nie zginął.


To na razie tylko z nowości u mnie:)
Postaram się dodawać notki bardziej regularnie ale znacie moją obecna sytuacje, nie wiadomo co sie zdarzy:)


Pozdrawiam:*
Lecę do Was poczytać co nieco:)

17 komentarzy:

  1. świetne paczki :) zapraszam do siebie na post z zakupowymi nowościami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. łał super wygląda :) pozderawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog! *.* jestem pod wrażeniem.
    zapraszam do mnie. mam nadzieję, że mój blog spodoba Ci się tak jak mi Twój ;)
    www.piekno-nastoletniego-swiata.blogspot.com
    OBSERWUJEMY? ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Błyszczyk wygląda smakowicie :)) A naszyjnik jest super, taki elegancki :) Gratuluję nagrody!!:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Tusz- uwielbiam, a w naszyjniku się zakochałam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super naszyjnik!! I znów coś wygrałaś hihi ty to masz szczęście :*** dużo zdrówka dla Ciebie i Twojej mamy :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne rzeczy widzę:D Boski wisiorek!

    OdpowiedzUsuń
  8. super naszyjnik słońce:*

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie osobiście ten tusz nie porwał :) naszyjnik super!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny ten naszyjnik! ja już też poczcie nie ufam, banda złodziei i tyle :/

    OdpowiedzUsuń
  11. ale jak to, ktoś ukradł? to na poczcie to się dalej dzieje?

    OdpowiedzUsuń
  12. Niee :) raczej nie będę :p

    OdpowiedzUsuń
  13. mój ulubiony tusz :) a naszyjnik bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Colossala !
    Dziękuję za wizytę i udział w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny naszyjnik, uwielbiam takie błyskotki :)

    OdpowiedzUsuń