czwartek, 4 października 2012

I'm so lucky lucky:)

Witam Was serdecznie Kochane:)


Ten tydzień jest niezwykły, pod każdym względem.
Po tych paru dniach przekonałam się że w październiku dostanę sporo paczek:)

Zaczęło się od tego że wygrałam błyszczyk Bourjois Creme na stronie http://pierwszeusta.pl/
Wzięłam udział w konkursie i całkiem o tym zapomniałam a tu po kilkunastu dniach przychodzi mail że wygrałam:)
Czekam na niego z niecierpliwością:)


Następnie zajrzałam na fanpage Paczkomatów InPost, zagłosowałam na wybrana potrawę i zamówiłam paczkę ze smakiem, z produktami Winiary. 
Już wczoraj czekała na mnie w jednym z paczkomatów w moim mieście
Oto ona:)


Brakuje jeszcze zupki Makarą o smaku kurczaka carry, chęć spróbowania zwyciężyła:)
Zupkę rekomenduje, pyszna była:)
 Was również namawiam do głosowania:)


 Dowiedziałam się tez że wygrałam w konkursie na blogu http://inopportune-officjalblog.blogspot.com/ ten oto naszyjnik firmy Moda Totu.
Jest przepiękny:)

zdjęcie pochodzi ze strony http://modatotu.pl/

Wczoraj nie dodałam notki i myślałam że dziś tez nie dodam bo miałam zwariowany dzień, nie dość że latałam po mieście załatwiać urzędowe sprawy to jeszcze jak wyłączyłam komputer poszły z niego iskry i dym;/
Na szczęście okazało się że to tylko zasilacz padł. 
Mam jeszcze jeden komputer w domu to pożyczyłam sobie zasilacz z niego;)


A na osłodę ciężkiego dnia wczoraj dowiedziałam się że wygrałam w rozdaniu piękne kosmetyki firmy Paese.
Kredkę do oczu, róż do policzków i srebrny, pękający lakier:)
Nie mogło być lepiej:)


Mama radzi mi żebym puściła kupon w lotto. 
Bo skoro teraz mam tyle szczęścia to może i w lotto wygrac mi sie uda;D



A jak Wam mija dzień?:)



Lecę poczytać Wasze blogi:)
Pozdrawiam:*:*

16 komentarzy:

  1. Jaki śliczny naszyjnik :)
    Smacznego testowania :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie mam szczęścia w losowaniach itp.
    Ale może,kiedyś.
    Ta delikatna a zarazem suptelna brylancikowa bransoletka - śliczna.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. o Ty szczęściaro! zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz szczęście gratuluję!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. <3 Twoje komentarze potrafią człowieka uradować :)) Ja zawsze chciałam mieć starszego brata, ale jako, że jestem od urodzenia jedynaczką, mogę zostać Twoją siostrą :) :*

    Ale Ty masz szczęście, tyle wygranych, tyle pozytywnych wiadomości:) Ja kilka dni temu wygrałam w rozdaniu lakiery do paznokci i bardzo się cieszę, muszę Wam kiedyś kolory pokazać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana trzymaj się tego szczęścia! I przede wszystkim gratuluję, bo tyle konkursów, nagród, że naprawdę musisz być z siebie zadowolona :)) A ja się cieszę razem z Tobą! Mama Ci dobrze radzi, zagraj w totka!

    OdpowiedzUsuń
  7. no stanowczo za dużo tego szczęścia masz, powinnaś się chociaż trochę podzielić :P naszyjnik piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wszystkich wygranych ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. szczęściara no :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. łooohohoh ale Ci sie poszczescilo:D:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Koniecznie puść jutro lotto lub kup jakąś zdrapkę- a nuż jesteś teraz pod jakąś szczęśliwą gwiazdą:)

    Mi wczoraj udało się wygrać kupon do Smyka za 75 zł dla siostry więc też jestem szczęśliwa:)

    P.S Obserwuje,zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Posłuchaj mamy hehhe :D :))) fajnie, że tak wygrywasz w tych konkurs..aż cieszę się z Tobą hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej mam pytanie dotyczący paczki z winiary czy musiałaś jeszcze coś robić oprócz zagłosowaniu na facebooku? Ponieważ oddałam głoś ale dalej nie wiem co mam zrobić aby otrzymać nagrodę od winiary:Ppozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie, w jakiś astrologiczno - magiczny sposób ten dzień był wyjątkowo po myśli. Nie co dzień wygrywa się w konkursach, a biżuteria to już spore wyróżnienie. Pewnie dobrze się nosi do tej pory :)

    OdpowiedzUsuń