środa, 10 października 2012

Mój pierwszy jesienny outfit;)

Witam Was dziewczyny;)


No może nie pierwszy w życiu outfit ale za to pierwszy na blogu;)
Robiąc wczoraj zdjęcia miałam mega ubaw bowiem towarzyszyła mi moja przyjaciółka Izabela - w roli fotografa i na doczepkę mój chłopak który ciągle mnie rozśmieszał i nie mogłam w spokoju pozować;D
Dlatego jeśli na niektórych zdjęciach zobaczycie że sie śmieje to już wiecie czyja to wina;)


Nie przedłużam już:)
Zapraszam do oglądania zdjęć:)





















No i na koniec,zdjęcie z Panią fotograf :)
Wspólny zaciesz;D


Płaszcz - Dunnes / sh
Tunika - Jane Norman / sh
Spodnie - lokalny targ
Buty - H&M / sh
Kolczyki - Gliter
Bransoletka - Gliter



To moje pierwsze tego typu zdjęcia dlatego proszę o wyrozumiałość:)
Wiem że na tap madl się nie nadaje ale świetnie sie bawiłam:)


Lece do Was na blogi i pozdrawiam:*

18 komentarzy:

  1. Nadajesz się na TM :) Masz bardzo ładny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi dear!

    Love so much you're blog, I follow u :)
    My name in GFC is: sexy_paige_cucu.

    Hope u follow back :)

    Lot of kisses.
    http://universeofmyshoes.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny płaszczyk, a buciki jakie świetne:)!!!
    Pięknie wyglądasz:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz świetny płaszczyk! ja bym się bała w białym chodzić, pewnie od razu bym go ubrudziła :P

    OdpowiedzUsuń
  5. You look so cute with the white coat!!! Follow each other?? :)
    Kisses
    Eve

    OdpowiedzUsuń
  6. nooo proszę jakie zmiany:)
    nowy nagłówek,fajne fotki,ogólnie super i proszę tak dalej:)
    butki są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny masz ten płaszczyk :)
    Czekam na kolejne outfity blogowe, bo bardzo mi się podoba to, co pokazujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz! Ten trencz jest mega:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz super plaszczyk, ale ja bym sie bała mieć go w białym kolorze, bo boje się, że bym go pobrudzila

    OdpowiedzUsuń
  10. No i slicznie wygladasz!! :) Podobaja mi sie takie biale...kremowe plaszczyki..ale dla mnie sie takie cos w ogole nie nadaje :D ja zaraz jesgtem cala brudna.. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. płaszczyk bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. mi też bardzo podoba się płaszczyk :) bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! :)
    Znalazłam Cię na ModnejPolce, dodaję do obserwowanych i zapraszam również!

    Pozdrawiam, Mirela z
    mysimplecity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń