poniedziałek, 22 października 2012

Otagowana: Moje blogowe sekrety

Witam Was dziewczyny:)


Dość długo mnie nie było ale spowodowały to liczne zdarzenia w życiu osobistym.
Przeżyłam chwile grozy bo moja mama miała cichy zawał.
Została przewieziona do Kliniki Kardiologicznej w Bełchatowie, dziś już wyszła.
Wszystko dzięki szybkiej reakcji lekarzy i nie inwazyjnym zabiegom które przywróciły krążenie w jednej żyle.
Teraz wiecie że nie miałam głowy do bloga bo okropnie to wszystko przeżywałam:(
Teraz, jak już jest lepiej, mogę powrócić z notką:)


TAG: Moje blogowe sekrety

Zostałam otagowana przez Lagoenę:)
Dziękuje Kochana:*




1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty? 
 
Prowadzę bloga od 3 czerwca 2012 roku, czyli 5 miesięcy.
Posty staram się publikować co 2 - 3 dni ale czasem przez różne prywatne zdarzenia nie mogę regularnie dodać notki.


2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
 
Na bloga zaglądam wielokrotnie w ciągu dnia:) 
Staram się być na bieżąco i potrafię często w ciągu dnia sprawdzać liczbę wyświetleń czy czytać komentarze:) 
Gdy tylko dostrzegę na mailu że mam nowy komentarz, to od razu lecę na bloga:)
.

3. Czy twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym że prowadzisz bloga?
 
Wie moje najbliższe otoczenie:) I dobrze mi z tym:)


4. Posty jakiego typu interesują cię najbardziej u innych blogerek?
 
Uwielbiam oglądać stylizacje, czytać recenzje kosmetyków ale i lubię posty które sprawiają że bardziej poznaje blogerki i ich zainteresowania:)


5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom?
 
Czasem, ale wiem że zazdrość do niczego nie prowadzi.
Po prostu doceniam inne blogerki, to jakie starania wkładają w prowadzenie bloga, przez co sama staram sie ciągle pracować nad sobą i blogiem.


6. Czy zdarzyło ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu?
 
Nigdy, kupuje tylko kosmetyki które mi sie podobają i chce sprawdzić czy będą mi odpowiadać:)


7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy? 
 
Oj tak, dziewczyny kusicie mnie odkrytymi przez Was cudami i najchętniej z miejsca poszłabym na zakupy:)


8. Co blogowanie zmieniło w twoim życiu?
 
Nawiązałam wiele znajomości z fantastycznymi, wyjątkowymi dziewczynami. Myślę że blog sprawił że przełamałam trochę moją nieśmiałość i stałam się bardziej otwarta. Bardzo mnie to cieszy i mam nadzieje że będzie tylko lepiej:)


9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
 
Z życia, z moich zainteresowań, czasem inspirują mnie inne blogerki a czasem moi najbliżsi i przyjaciele:) Dzielę sie z Wami tym co w duszy mi gra:)


10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga tak, że chciałaś go usunąć?
 
Miałam i to całkiem niedawno.Przyznaje się;)
Ale myślę że był to wpływ jesiennej chandry i niedoboru słońca. 
Takie myśli już nigdy nie przyjdą mi do głowy:);)


Pytanie dodatkowe: Co najbardziej denerwuje cię w blogach innych dziewczyn?


Spam jeszcze mogę przeboleć ale najbardziej denerwują mnie komentarze całkowicie nie na temat. To zjawisko jest równie powszechne jak spam. Zupełnie jakby nie czytały posta a komentowały. Np. ostatnio napisałam że wygrałam naszyjnik a ktoś skomentował że to ładna bransoletka...
Takiej ignorancji po prostu nie mogę przetrawić.
Już lepiej nie komentować niż na poczekaniu wymyślać takie rzeczy.
 
 
Taguję:




Muszę nadrobić zaległości na Waszych blogach Dziewczyny:*
Pozdrawiam:*

12 komentarzy:

  1. ojejku Kochana, dobrze że już wszystko z mamą w porządku :) uściskaj ją ode mnie i przekaż, że życzę jej dużo zdrowia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana ja mam cere mieszana- wrazliwa

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post. Nice blog. Follow each other?
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  4. Your blog seems so interesting and original, why don't you write also in english?
    What about following each other? Cosa mi metto???
    Last day to win an N&K Designs arm party worth $200!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej... to dobrze,ze wszystko jest juz ok;*! Pozdrow mamusie niech szybko wraca do zdrowka :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. mam nadzieję, że Mama czuje się już dobrze! uważaj na Nią :)
    dzięki za odpowiedź na TAG :)

    OdpowiedzUsuń
  7. współczuję Tobie i Twojej rodzinie, mam nadzieję, że mama wyzdrowieje. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko będzie dobrze, dbaj o mamę! Głowa do góry!

    OdpowiedzUsuń
  9. dużo zdrówka dla mamy, dobrze, że jest już lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Słoneczko za otagowanie :** bardzo mi miło że mnie wyróżniłaś :* jesteś Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna sprawa z tymi sekretami :)) obserwuję i liczę na rewanż :)
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń