środa, 31 października 2012

Paczuszka, wygrana i niespodzianka dla Was:)

Witam Serdecznie Kochane Dziewczyny:)


Wracam do Was z wesołymi nowinami:)
Wczoraj na adres mojego chłopaka dotarła paczuszka z wygrana z rozdania.
Niestety nie była to ta pierwsza paczka bo ta pierwsza tajemniczo znikła a Pani na poczcie zarzekała się że nic do mnie nie było. 
Kochana blogerka nie chciała tego tak zostawić więc wysłała 2 paczkę, tym razem podałam adres chłopaka i dotarła. Nie wiadomo czemu tam zawsze docierają:)

Oto co znalazło sie w paczuszce:)



Peeling do ciała Wellness & Beauty
Regenerujący krem do rzęs L'biotica
Rozświetlający róż do policzków Paese
Potrójny zestaw perłowych cieni do powiek z brokatem Paese
Mleczno różowy lakier do paznokci Paese
Czarna gumowa rybka;)



 Dostałam dziś też niezwykle przyjemnego maila z którego dowiedziałam się że zwyciężyłam w rozdaniu  na blogu http://strefowo.blogspot.com/



 Wygrałam tez niedawno w konkursie na Rossnecie krem koloryzujący Palette, niestety przysłali mi inny kolor ale to dobrze dla Was:)
Bo obiecana niespodzianką jest to że ta farba dołącza do puli rzeczy na rozdanie które niedługo ogłoszę na swoim blogu:)
Zainteresowane?:) Która by chciała wypróbować tę farbę?:)




Mam mega zaległości na Waszych blogach także ruszam je nadrabiać;)
Pozdrawiam:*

16 komentarzy:

  1. A wiesz, że dzisiaj myslałam o Tobie:))? Kolor farby zdecydowanie nie mój, mam ciemne brązowe włosy z natury, ale nie powiem chciałabym zobaczyć w siebie w takim odcieniu:) I gratuluję wygranej, bardzo fajna paczka:)

    A mydełko o którym dziś pisałam też widzę na własne oczy po raz pierwszy. Poczatkowo w ogóle nie wiedziałam czemu te odstające rogi są takie miękkie, bałam się, że się złamią. Dopiero później zorientowałam się (i doczytałam na stronie), że to gąbka:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaaa modelka :D nie wiem z której strony :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie wiem jak Ty to robisz hehe :))) Znów wygrana i kolejna... :D oddaj trochę swojego szczęścia mi heheh :)

    OdpowiedzUsuń
  4. poczta polska czasami mnie przeraża ... fajniutkie nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne nagrody:) gratuluję:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdradź mi proszę kochana, jak ty to robisz, że ciągle wygrywasz, no! :) Masz farta :)Oby tak dalej! / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. no jak dla mnie farba cacy :D:) Chętnie zobaczyłabym ją na swoich włoskach :D:) A pozostałe nagrody wow! Też biorę udział w konkursach ale jakoś szczęście się do mnie nie uśmiecha :(

    OdpowiedzUsuń
  8. łooo kochana ;P to Ci sie poszczescilo:P ja dlatego nigdy nie wysylam zwyklymi listami itp tylko zawsze wszystko polecone :/... .

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawartość paczuszki świetna, miło ze strony tej blogerki, że nie odpuściła :) Niestety z Pocztą Polską to nigdy nic nie wiadomo, też tego nie lubię... Ale najważniejsze, że kosmetyki są już u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kochana aż się zaczerwieniłam,:)

    dziękuje:*
    fajna paczka

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej gratuluję wygranej .
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wygranej i paczuszki :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje z powodu wygranych :)
    No przykra sprawa, ja nigdy jeszcze nie miałam takich niemiłych niespodzianek ze strony poczty.
    Dziękuję Ci pięknie, też będę do Ciebie wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi! Im Fran, a spanish male fashion blogger. Maybe you like my style and want to follow me

    NEW OUTFIT. A VINTAGE SWEATSHIRT!
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/11/miami-top.html

    twitter: showroomdegarde

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak miałyśmy pod górkę z tymi paczuszkami ,ale wreszcie dotarła.

    Szkoda ,że nie mogłam zorganizować tych samych kosmetyków co były w pierwotnej wersji ,ale mam nadzieję ,że i tak się podoba :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń