poniedziałek, 8 października 2012

Zmiany, zmiany i podziękowania:)

Witam Was serdecznie dziewczyny:)



Chciałabym na początku podziękować Wam za takie mega wsparcie okazane wczoraj.
Nie spodziewałam się tylu miłych słów, dziękuje:* Jesteście wspaniałe:*
Już ze mną o wiele lepiej, dzisiaj pojawiło się słoneczko, także mój humor powoli zaczyna powracać do normy.
Wszystkie Wasze słowa biorę sobie do serca i teraz już nie będę się załamywać:)


Jak widzicie wiele się pozmieniało, głownie za sprawą wspaniałej i jedynej w swoim rodzaju Ewy która wykonała ten przepiękny nagłówek:)
Dziękuje Kochana:*

Sama tez trochę pozmieniałam żeby blog był dla Was bardziej przejrzysty
i czytelny:)
Mam nadzieje że się podoba:)



A na koniec chce Wam pokazać jaki świetny wisiorek dzisiaj kupiłam:)
W pewnym sh w moim mieście sprzedają nowa biżuterie za grosze:)
Wisiorek z babeczką firmy lefties kupiłam za 8 zł:)
Jeszcze zostały takie babeczki i wiele innej biżuterii także jeśli któraś z Was chciałaby przygarnąć taka babeczkę to mogę dla niej kupić i wysłać:) 
8 zł to niewiele a jest śliczna:)
Oto ona:)



I takim babeczkowym akcentem żegnam sie z Wami:)
Jeśli będzie ładna pogoda to jutro zrobię małą sesje zdjęciową także wreszcie zobaczycie mnie w stylizacji:)


Lece nadrabiać zaległości na Waszych blogach:)
Pozdrawiam:*:*

15 komentarzy:

  1. no proszę, od razu lepiej :) polecam się na przyszłość :D a babeczka śliczna, i czekam na stylizację z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna babeczka. Może nie w moim stylu bo ja wolę bardziej na rockowo i mrocznie ale przyznaję że jest urocza :)

    Obserw za obserw? Ja już :> Na Ciebie czekam dwa dni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziak! Spoko babka!

    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego najnowszego outfitu na www.fogdancing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna zawieszka:)raczej by do mnie nie pasowała... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny nagłówek :) cieszę się, że masz lepszy humor - nie poddawaj się, uwierz w siebie mocniej, bo Twój blog ma potencjał :)
    a ta babeczka jest urocza <3

    OdpowiedzUsuń
  6. aaa czemu ja zawsze się pojawiam, gdy już jest po jakiejś sprawie i wsparcie już nie jest potrzebne :( Zmiany są bardzo dobre, nagłówek ładny. Ja też myślę nad zmianą wyglądu swojego bloga, bo jest chyba za kolorowy, ale wciąż myślę, jak go zmienić i nic do głowy mi nie przychodzi :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana :) super Ewcia nagłówek zrobiła :)) i cieszę się, że już minęła Ci ta chandra :*

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna ta babeczka:P! filmik wart obejrzenia :P!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że ci ten zły humor przeszedł! A nagłówek świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nagłówek świetny:) A babeczka wygląda prawie jak prawdziwa :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciesze się, że już lepiej :) Nagłówek bardzo fajny, zmień jeszcze tło na kolor dostosowane do niego. Babeczka jest świetna - do schrupania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hej ;)
    trafiłam tu z Modnej Polki i muszę przyznać, że prowadzisz naprawdę ciekawy blog! chętnie będę zaglądać tu częściej. mam nadzieję, że mój zainteresuje Cię też i dodasz go do obserwowanych ;) http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowna ta babeczka:D i piękny nagłówek kochana:*

    OdpowiedzUsuń