poniedziałek, 19 listopada 2012

Oh my GOSH;)

Witam Was serdecznie dziewczyny:)


Przepraszam za nieobecność ale weekend miałam zjazdy i jak wracałam byłam tak zmęczona że tylko padałam na łóżko.
Poza tym sie przeziębiłam. Na zjazdach, w sali, było tak zimno że większość w kurtkach siedziała.
Parogodzinne siedzenie,  zimno i jestem gotowa;/
Bardzo wyjściowo wyglądam z tym zakatarzonym ,czerwonym nosem
A tu już w sobotę spotkanie blogerek. Musze wyzdrowieć inaczej będę straszyć swoją twarzą i chrypą;)
 

Dzisiaj dostałam paczuszkę w której była zapakowana w folie czarna torebeczka:)


 A oto jej zawartość:)

  • maskara catchy eyes
  • krem BB odcień 02
  • eyeliner w pisaku w kolorze purple
  • paleta cieni smokey eyes 03 ( niestety trochę rozkruszona, pewnie wina transportu).
  • pomadka Velvet w kolorze Amethyst
  •  pędzelek
 Jestem bardzo zadowolona:)
Niedługo zacznę testowanie:)


Dowiedziałam się tez że wygrałam rozdanie na blogu testujemykosmetyczki.blogspot.com/:)
Bardzo się cieszę:)


Poza tym jestem wśród piątki osób wylosowanych w rozdaniu 
na blogu http://make-up-passion.blogspot.com/ do testowania czarnego,kremowego eyelinera e.l.f.  w słoiczku:)

Nie mogę sie doczekać:)

Po zakończeniu obecnie trwającego rozdania planuje zrobić drugie, bardziej kosmetyczne:)

Mam nadzieje że Wam sie spodoba:) 


Musze nadrobić u Was zaległości ale nie wiem czy jestem na siłach:)
Chyba się położę bo jest coraz gorzej:(
W każdym razie na pewno niedługo do Was zajrzę:) 


Pozdrawiam:)

15 komentarzy:

  1. tak szczerze,to i mnie przydałby się taki zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to widze ze masz dobra passe:) gratuluje;*!

    OdpowiedzUsuń
  3. też bym taki chciała! a jak! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje kochana, co za szczęściara no!:)) I wracaj nam do zdrówka:))

    OdpowiedzUsuń
  5. wchodząc do Ciebie myślałam sobie "co też Serenitka dziś wygrała ?" i proszę bardzo :D
    gratuluję i dużo zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, chyba masz szczescie ;) Tylko pozazdroscic :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdrowiej kochana :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jak Ty to robisz, że ciągle coś wygrywasz, szczęściaro? :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyczne rozdanie?? Bardzo mi sie podoba ta propozycja hehe :) Nie no zaczynam Ci zazdroscic tych wszystkich wygranych i coraz to nowych paczuszek hehe :) Kochana wracaj do zdrowka...nabieraj sily!!!
    Buziaki sle :****

    OdpowiedzUsuń
  10. ale z Ciebie szczęściara :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty to masz szczescie kochana! tez chcę! oddaj troche:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz szczęście! Korzystaj z niego, zanim ucieknie i wygrywaj ile się da! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super paczuszka!
    Życzę udanego testowania :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń