niedziela, 11 listopada 2012

Otagowana: Liebster blog :)

Witam witam:)


Dzisiaj przychodzę do Was z tagiem Liebster blog który ostatnio bardzo często pojawia się na blogach.
Ja również zostałam otagowana i mam przyjemność odpowiadać na pytania blogerek:)

Otagowały mnie: Tusenskona , Claudia i Lenka ,Kinga , Mywholefashion:)

Bardzo dziękuje dziewczyny:)


Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.


Pytania od Tusenskony i moje odpowiedzi:
 
1. Czy wiesz już co chcesz dostać od Św. Mikołaja?
Wiem, aparat fotograficzny :) Żeby móc dodawać więcej stylizacji:)

2. Zwracasz uwagę na skład kosmetyków?

Ostatnio baczniej im sie przyglądam bo moja cera zaczeła być kapryśna po stosowaniu niektórych kosmetyków.

3. Z jakim zwierzęciem się utożsamiasz? 

Z kotem, chodzę swoimi ścieżkami i musi minąć trochę czasu nim komuś porządnie zaufam:)
 
4. Ukochany zapach?

Zapach cytrusów...cudowny <3
 

5. Jak spędzasz wolny czas?
Kocham czytać książki dlatego w wolnym czasie zawsze po jakąś sięgam:) Ewentualnie relaksować się przy muzyce:)

6. Piosenka, która zawsze wraca dobry nastrój?
Ostatnio jest to Gangnam Style bo ta piosenka jest naładowana ogromną ilością pozytywnej energii:)

7. Czy istnieje jakiś obowiązek domowy, który wykonujesz z przyjemnością?

Lubię ścierać kurze i porządkować swoje rzeczy:)

8. Z czym kojarzą Cię Twoi znajomi?

Ze zbiorem różnych, ciekawych osobowości:)

9. Jakie jest Twoje najgorsze kosmetyczne wspomnienie?

Kiedyś użyłam peelingu który wypalił mi małe zagłębienie w skórze...koszmar;/

10. Kosmetyk, który bez wahania każdemu polecasz?

Puder Creme Puff Max Factora:) Mój KWC:)
 

11. Jak wyobrażasz sobie swój blog za rok?
Chciałabym żeby był chętnie odwiedzany i lubiany.
I żebyście nadal do mnie zaglądały:) Czymże jest blogowanie bez Was:*


Pytania od Claudii i moje odpowiedzi:



1. Jaki kosmetyk używałaś przez ostatni miesiąc i możesz go polecić?
Mgiełkę odświeżającą do włosów Malina i Hibiskus Avon:)

2. Bez jakiego kosmetyku byłabyś w stanie się obejść? 
Bez podkładu, staram sie nie używać go bez potrzeby.

3. Na co zwracasz uwagę przy nowo poznanych osobach?
Na ich charakter i poczucie humoru:)

4. Jesteś łasuchem czy stronisz od słodyczy?
Słodycze to moja miłość...mama zawsze je przede mną chowała...na próżno, znajdę je wszędzie;D

5. Jak często malujesz paznokcie?
Malowałam co tydzień ale ostatnio używam samych odżywek co trzy dni:)

6. Jesteś maniakiem nowinek technologicznych?
Nie za bardzo. Nie lecę do sklepu bo pojawił się np: nowy tablet.
Wolę zainwestować w coś co na pewno mi się przyda.

7. Co masz zawsze w swojej podręcznej kosmetyczce?  
Puder, żeby sie nie świecić:)

8. Kim chciałaś być w dzieciństwie?
Miałam różne fazy: od księdza przez księżniczkę po Czarodziejkę z Księżyca:)

9. Twoja ulubiona część garderoby?
Torebki i tuniki:)

10. Ulubiony zespół ostatnich miesięcy?
Nie mam ulubionego zespołu:)

11. Jak blogowanie zmieniło Twoje podejście do kupowania kosmetyków/ciuchów? 
Zakochałam sie w różnych ciuszkach i kosmetykach pokazywanych na blogach i teraz myślę o ich kupnie:) 
Ale staram się też oszczędzać i dwa razy sie zastanawiam zanim coś kupię:)


Pytania od Lenki i moje odpowiedzi:



1.  Twoje Imię ? :)
Monika:)
2. Ulubiona marka kosmetyczna ?
Nie mam ulubionej bo z każdej można wyłowić coś fajnego:)
 
3. Czy masz jakieś zwierzę w domu ? - Jeśli tak to jakie ?
Nie mam ale chciałabym mieć węża zbożowego:)
Marzę o nim od dłuższego czasu:)

4. Czym dla Ciebie jest blogowanie ?
Pasją, możliwością poznania ciekawych ludzi i poszerzenia swoich horyzontów:)

 5. Pracujesz / studiujesz / wychowujesz dzieci ?
Ucze się w szkole policealnej.
6. Czy Twoja rodzina wie, że prowadzisz bloga ?
 Wie najbliższa rodzina: mama i brat.

7. Jakie tematy poruszasz na swoim blogu ?
Różniste:) Od ciucholandowych łupów przez kosmetyki po Japonię;)

8. Jakie są Twoje zainteresowania / hobby ? 
Książki, dobra muzyka, blogowanie, moda i pisanie wierszy:)

9. Lubisz marzyć ?
Uwielbiam:) Marzenia to furtka do lepszego świata:)

10. Czy jesteś przygotowana na "Koniec Świata " ? :)
Nie, ale staram się czerpać z życia garściami bo tego co przeżyje nikt mi nie odbierze:)

11. Gdybyś wygrała kumulację w Lotto to na co przeznaczyłabyś pieniądze ?
Na dom, ślub, podzieliłabym sie z rodziną a gdyby pojawiły się dzieci to zabezpieczyłabym je na przyszłość.


Aktualka: Pominęłam jeszcze dwa nominowania także teraz na nie odpowiadam:)


Pytania od Kingi i moje odpowiedzi:

1. Cola light czy cola zero?
Cola light:) 

2. Ulubiony musical?
Nie mam ulubionego:)

3. Szpilki czy baleriny?
Baleriny:)
5. Wymarzona podróż?
Podróż do Japonii ^^

6. Lato czy zima?
Zdecydowanie lato:)

7. Piosenka którą mogłabym słuchać godzinami to...?
Często mi się to zmienia ale teraz: Maroon 5 - One More Night 

8. Sałatka czy kanapka?
Kanapka:)

9. Co robisz w wolnym czasie?
Tak jak mówiłam: czytam książki, słucham muzyki:)

10. Nigdy nie zapomnę o...?
Tych ludziach którzy pomogli mi w życiu.

11. Twój kolor włosów?
Ciemny brąz


Pytania od Mywholefashion i moje odpowiedzi:

1. Na bezludną wyspę zabrałabyś...
Mojego ukochanego:)
 
2. Jaki jest Twój ulubiony serial?
Miodowe lata:)

3 . Jaka jest Twoja ulubiona rzecz z biżuterii?
Pierścionek:)

4. Twoja ulubiona rzecz z garderoby?
Tunika:)

5. Koturny czy szpilki? 
Wolę baleriny tak jak wybrałam w poprzedniej serii pytań ale skoro muszę wybrać z tych dwóch to wybieram szpilki:)

6. Jak spędzasz wolny czas?
Po raz kolejny: Książki i muzyka:)

7. Ulubiona firma lakieru do paznokci?
Nie mam ulubionej ale używam lakierów Vipery,niektórych Safari, Essence.
 
8. Kocham...
...zimowe wieczory przy ciepłym piecu z kubkiem kakao:)

9. Najbardziej szalona rzecz jaką w życiu zrobiłaś?
Sporo tego było ale to moja słodka tajemnica:)

10. Wieczór w klubie czy w domu?
Romantyczny wieczór we dwoje w domu:)

11. Spódnica czy spodnie?
Spodnie:)



Moje 11 pytań:

1. Która marka kosmetyczna jest Ci najbardziej bliska?
2. Jaki kosmetyk z własnego doświadczenia zdecydowanie odradzasz?
3. Jakie są Twoje ukochane buty?
4. Kim byś chciała być w przyszłym życiu?
5. Jaki był Twój najdziwniejszy sen?
6. Jaka książkę najbardziej chciałabyś przeczytać?
7. Gdybyś mogła poznać jedną tajemnicę, jaka by to była tajemnica?
8. Czy masz jakieś nietypowe przyzwyczajenie / hobby? - jeśli tak, to jakie?
9. Twoja najlepsza secondhandowa zdobycz to...?
10. Jakbyś mogła zmienić imię, na jakie byś zmieniła?
11. Czego w życiu byś nie założyła?



Taguje:

1. http://murphose.blogspot.com/

2. http://okiem-kobiety.blogspot.com/
3. http://monument-of-beauty.blogspot.com/
4. http://akdols.blogspot.com/
5. http://miss-dior-cherie-xoxo.blogspot.com/
6. http://mylittle-pleasures.blogspot.com/
7. http://whatafashionablemess.blogspot.com/
8. http://borntobealice.blogspot.com/
9. http://syllunia.blogspot.com/
10.http://thekittieswardrobe.blogspot.com/
11. http://palinka-blog.blogspot.com/


Kolejność przypadkowa.


Jestem bardzo ciekawa Waszych odpowiedzi:)

Pozdrawiam:)
Buziaki:*

11 komentarzy:

  1. Bardzo miło się czytało Twoje odpowiedzi!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog:)
    Z miłą chęcią obserwuje i zapraszam do tego samego:) miło by było zaprzyjaźnić się bloggersko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej kochana dziekuje bardzo za nominacje oczywiscie odpowiadam na pytania ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog! :D Bardzo mi się tu podoba. Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję Kochana za otagowanie :) nie wiem kiedy ja te wszystkie tagi ogarnę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję, że zostałas wyróżniona :)


    muszę jeszcze częściej tu zaglądać :)
    mam nadzieję, że mój blog zainteresuje Cię też i dodasz go do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana fajnie bylo tyle poczytac o Tobie!! I niech mikolaj Ci przyniesie ten aparat :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za otagowanie kochana!! :*

    Też jakbym miała wybierać to raczej utożsamiałabym się z kotem ;) Podobna jestem do Ciebie również w innych kwestiach - również nie lecę jak tylko jakaś nowinka technologiczna pojawi się w sklepie ;) Fajnie tak poczytać tyle rzeczy o Tobie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oo dowiedzialam sie jak masz na imię :D
    tez chcialabym dostać aparat..:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej dzięki za otagowanie:) Niestety nie są mi bliskie takie zabawy ale odpowiem tu na Twoje pytania:)
    1. Która marka kosmetyczna jest Ci najbardziej bliska?
    hmm która trochę ziaja i trochę oriflame
    2. Jaki kosmetyk z własnego doświadczenia zdecydowanie odradzasz?
    Tanich odżywek do włosów:)
    3. Jakie są Twoje ukochane buty?
    trampki!
    4. Kim byś chciała być w przyszłym życiu?
    W przyszłym? hmm Muminkiem?:)
    5. Jaki był Twój najdziwniejszy sen?
    Koniec świata i kilka nalotów kosmitów:)
    6. Jaka książkę najbardziej chciałabyś przeczytać?
    Biblię od deski do deski!
    7. Gdybyś mogła poznać jedną tajemnicę, jaka by to była tajemnica?
    Kto trzyma władzę nad światem Amerykanie czy Rosjanie:)
    8. Czy masz jakieś nietypowe przyzwyczajenie / hobby? - jeśli tak, to jakie?
    Nietypowe? wiele osób mówi na mnie duże dziecko, to przez broszki i wszystkie moje ręczne robótki, którymi lubię zarażać dzieci
    9. Twoja najlepsza secondhandowa zdobycz to...?
    Trampki!
    10. Jakbyś mogła zmienić imię, na jakie byś zmieniła?
    Pola :)
    11. Czego w życiu byś nie założyła?
    Sneakersów? czy jakoś tak.




    TO TYLE POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń