piątek, 2 listopada 2012

Pędzle pilnie poszukiwane:)

Witam Was Kochane:)


Dzisiaj taki szybki pościk bo mam do Was ważne pytanie dziewczyny.
Otóż od jakiegoś czasu poszukuje pędzli do makijażu, najlepiej zestawu.
Szukałam w internecie ale jest ich tyle że ciężko mi coś wybrać.
Dlatego zwracam się do Was z pytaniem czy nie znacie jakichś dobrych pędzli, w dobrej cenie (nie takiej kosmicznej) i które można znalezc na allegro.
Bo nie chciałabym kupić jakichś w ciemno a potem żałować że je kupiłam.
Mam więc nadzieje że mi poradzicie:)



 
zdjęcie pochodzi ze strony 1000rad.pl


i na koniec muzycznie:) ta piosenka ciągle za mną chodzi ;D


Maroon 5 - One More Night
 


Pozdrawiam:)
Buziaki:*:*

12 komentarzy:

  1. Moim zdaniem nigdy nie trafisz na odp i tym samym dobry zestaw pędzli. Każda z kobiet powinna mieć dostosowany do własnych potrzeb, z taką ilością jaką chce i z tymi modelami, które właściwie bd często używać. Jeśli chodzi o allegro, polecam kupowanie pędzli Maestro :) Nie są ona,aż takie drogie, a bd służyć baaardzo długo jeśli odp o nie zadbamy :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie pędzle to w ogóle czarna magia... ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Też szukam dobrych pędzli;/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem, nie znam się:) używam jednego od kilku lat:) czyli żenada! pozdrawiam i powodzenia w poszukiwaniach:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety w pędzelkach Ci nie pomogę, nie znam się, nie używam. jedyny mój pędzelek to do różu, który był w komplecie z kompaktem, i jeden cienki skośny pędzelek do zdobień na powiekach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kup na sam początek zwykły pędzel do aplikacji cieni (tzw. języczkowy) i kuleczkę do rozcierania ciemneijszego cienia w załamaniu powieki. Jak się oswoisz z taką dwójką to będziesz wiedziała mniej więcej czego potrzebujesz:) A może się okazać, że tymi dwoma jesteś w stanie wykonać cały makijaż oka ;D:) Sama mam właśnie taki zestaw i daje radę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piosenka też mi się podoba :)
    Co do pędzli to u mnie niestety jest ich deficyt, więc w tej kwestii Ci nie pomogę :( niemniej jednak życzę powodzenia w szukaniu swoich ideałów!:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie pomogę, bo moja kolekcja pędzli ogranicza się do kulki z Essence i pędzelka do różu również z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie pomoge słońce,bo nie wiem;):*

    OdpowiedzUsuń
  10. w tej kwestii nie pomogę, bo nie używam pędzli, ale z tego co wiem, to te z Hakuro cieszą się bardzo dobrą opinią :) a piosenka świetna! / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja wole kupic pedzel hakuro i dolozyc pare zl niz zalowaz ze kupilam jakis buvel, moze sprobuj :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też długo szukałam fajnych pędzli, ale na razie ich nie znalazłam. Jednak słyszałam, że bardzo dobre są pędzle Ecotools i sama mam nadzieję się w najbliższym czasie na nie skusić.

    OdpowiedzUsuń