poniedziałek, 26 listopada 2012

Piotrkowskie Spotkanie Blogerek:)

Witam Serdecznie Kochane:)


Długo mnie nie było przez chorobę ale teraz wracam z małą fotorelacją z Piotrkowskiego Spotkania Blogerek które odbyło się w sobotę:)

Spotkałyśmy się na dworcu a gdy zgromadziły się już wszystkie dziewczyny ruszyłyśmy do Pizzerii Riposta w Piotrkowie Trybunalskim:)

Trochę denerwowałam się jaka będzie atmosfera podczas spotkania jednak moje obawy okazały się niepotrzebne:)
Od początku świetnie się dogadywałyśmy a tematów do rozmów było mnóstwo:)

W Pizzerii zamówiłyśmy z dziewczynami pizze. 
My w cztery zamówiłyśmy ogrooomną 60 cm pizzę:)
Prawdziwy gigant;) Po 1 kawałku zaczęłam już wymiękać;D

Około 13 zjawiły się Panie które są założycielkami firmy Kosmetyki DLA.
Okazały się bardzo miłe:) 
Zjadły z nami pizzę, pożartowały i opowiedziały o swoich kosmetykach.
Każda z blogerek dostała kosmetyki przeznaczone dla jej typu skóry.
Od razu spodobał mi sie design produktów więc mam nadzieje że stosowanie tych kosmetyków również mi się spodoba:)
Każdy z zestawów miał karteczkę z dedykacja dla poszczególnej blogerki.
Miło mnie to zaskoczyło bo lubię gdy firma ma profesjonalne podejście i potrafi odnieść sie nie tylko do ogółu klientów ale i do każdej osoby indywidualnie:)


Spotkanie zakończyło sie około godziny 15 i pozostawiło wiele miłych wspomnień:)
Mam nadzieje że w przyszłym roku również sie zobaczymy:)
I może będzie nas jeszcze więcej:)


A teraz czas na zdjęcia:)
zobaczcie je najlepiej w powiększeniu:)



Jeden identyfikator sie zapodział ale później sie odnalazł:)



 Po rozdaniu upominków:)


 Nasza pizza gigant:)



  Ekipa blogerek:)


Kosmetyki DLA:)

Wszystkie kosmetyki które dostałam do przetestowania:)


Niektóre zdjęcia są moje, niektóre innych blogerek:)

No i to na tyle z fotorelacji;)
Zaczynam intensywne testowanie:)
Czekajcie na recenzje:)



Serdecznie Pozdrawiam:)

18 komentarzy:

  1. Musiało być super :) A upominki bardzo fajne, miłego testowania!!:):*

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie pizza ogromna:) Ja uwielbiam pizzę więc gdybym tam była z Wami to zjadłabym polowe sama :P bardzo fajne spotkanie, ja jeszcze nie miałam okazji być na żadnym, bo w sumie ejstem tu dopiero pół roku i ominęłam jedno spotkanie, ale na następne na pewno się wybiorę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. było bardzo miło :) i zapomniałaś mi zdradzić pewnego sekretu :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio z koleżankami zamówiłyśmy również taką ogromną pizze :) Ta Wasza wygląda przepysznie! Ogólnie zazdroszczę spotkania, chciałabym kiedyś w jakimś uczestniczyć :)Super kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  5. oj tak, w przyszłym roku trzeba powtórzyć to spotkanie :) a pizza była pyszna! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę ! Też chce :D Super kosmetyki :)
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne spotkanie :))) Serenitka...sliczna z Ciebie dziewczyna :))

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze przydał by mi się już ten sekret :P

    OdpowiedzUsuń
  9. swietna sprawa :) napewno bylo super :*

    OdpowiedzUsuń
  10. widać, że było fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O jak miło musiało być! :)) Pizza, plotki, panie z kosmetykami... Takie spotkania to rewelacyjna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaglądałam tu parę razy, a nie wiedziałam, że jesteśmy prawie sąsiadkami ;P Spotkanie musiało byc fajne widać, że wszystkie zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z niecierpliwością czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale zrobiłam się głodna ;-) + zapraszam na rozdanie 'raj dla włosów' na monument-of-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. wow! super spotkanie :)
    zazdroszczę kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie,że udało wam się zorganizować takie fajne spotkanie,wyglądacie super!:)

    OdpowiedzUsuń