wtorek, 6 listopada 2012

Serenitka rozdaje po raz pierwszy!!! - ZAMKNIĘTE

Witam Was serdecznie Dziewczyny:)


Wreszcie nadszedł ten dzień, dzień rozdania:)
To rozdanie jest podziękowaniem bo jest Was już ponad 100:)
Bardzo dziękuje że jesteście:)

Nie przedłużam, zobaczcie co jest do wygrania:)



Banner do wstawienia na bloga:





Wszystkie nagrody są nowe, biżuteria nigdy nie noszona

Wygrać można:
  • Farba Palette Salon Colors, Miedziany Blond
  • Korale Gliter
  • Kolczyki łezki Gliter
  • Kolczyki koralowo złote Gliter
  • Naszyjnik z babeczką Lefties (Jako że spodobała się Wam babeczka to kupiłam tez i na rozdanie;))
  • Kolczyki kulki

 Zaznaczam że w czasie trwania rozdania mogę dorzucać kolejne nagrody!:)


 Regulamin rozdania:

1. Organizatorem i sponsorem rozdania jest blog http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
2. Rozdanie trwa od 06.11 do 06.12.2012 r.
3. Udział mogą wziąć osoby pełnoletnie, niepełnoletnie potrzebują zgody rodzica.
4. Udział mogą wziąć tylko osoby posiadające bloga.
5. Zgłoszenia należy umieszczać w komentarzach pod tym postem.
6. Wygra osoba której odpowiedz na pytanie będzie według mnie najbardziej kreatywna i ciekawa.
7. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi w ciągu 5 dni od dnia zakończenia rozdania.Wygrywa jedna osoba.
8. Ze zwycięzcą skontaktuje się mailowo. Na adres do wysyłki czekam 5 dni.
Po tym czasie wybieram kolejną osobę.
9. Nagrody wyślę Poczta Polską w ciągu 4 dni od otrzymania od laureata adresu do wysyłki.
10. Nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski. 
11. Do rozdania musi zgłosić sie minimum 25 osób, jeśli nie, rozdanie zostanie przedłużone lub odwołane.
12. Biorąc udział w rozdaniu akceptujesz wszystkie zasady w regulaminie.
13. Rozdanie nie podlega ustawie o grach i zakładach /Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn/zm z dn. 29/07/1992. 


Żeby wziąć udział należy:

- Być publicznym obserwatorem mojego bloga - obowiązkowo
- Podać swój adres email - obowiązkowo
- Napisać notkę o rozdaniu lub dodać banner z rozdaniem w pasku bocznym - obowiązkowo
-  dodać mojego bloga do blogrolla - niekoniecznie ale będzie mi bardzo miło z tego powodu:)
- Odpowiedzieć na pytanie:  Jaką postacią z bajki chciałyście być w dzieciństwie(lub nadal chcecie;)) ? Uzasadnijcie swój wybór, czemu akurat ta wybrana postać była dla Was taka niezwykła:) - obowiązkowo


Wzór formularza zgłoszeniowego:


Obserwuję jako:
Adres email:
Banner/Notka - (wybrać i podać link do bloga lub notki)
Blogroll: TAK/NIE (link)
Odpowiedź na pytanie:


Wszystkie zgłoszenia będą sprawdzane.

Życze wszystkim powodzenia:)


Pozdrawiam
:) 

16 komentarzy:

  1. chetnie wzielabym udzial niestety nie mam pomyslu na odpowiedz:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: Patrycja P.
    Adres email: ziomalka@opoczta.pl
    Banner/Notka - http://crazy-teen-in-world.blogspot.com/p/rozdania-konkursy-candy.html
    Blogroll:Nie
    Odpowiedź na pytanie:
    Jaką postacią z bajki chciałam kiedyś zostać? W pierwszej chwili chciałam napisać " księżniczką" :) Jednak jak tak chwile pomyślałam doszłam do wniosku że zawsze chciałam zamienić się z Batmanem:D Trochę zawsze męczyły mnie te stereotypy w filmach-facet superbohater ratuje świat i swoją ukochaną bla bla bla! Więc wymyśliłam sobie że chciałabym być taką Batwomen (jakkolwiek to może brzmieć. Ratować mieszkańców miasta, walczyć ze złem i występkiem oraz raz przebić się przez stereotypy i uratować faceta zamiast grać słabiutką królewnę:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej Kochana super, że masz rozdanie :))) gratki z tego ze masz juz ponad 100 obserwatorow :) zycze jeszcze wiecej... :** Slonce nie wezme udzial w rozdaniu bo chyba nie spelnie wszystkich warunkow..bo nie bawie sie w dodawanie tych wszystkich banerow...chociaz w sumie moze w jakiejs notce wspomne o Twoim rozdaniu :* a jak wspomne to wtedy wroce tu i zostawie dobry formularz :) Buziaczki Kochana :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję jako: Aniumek
      Adres email: aniumek@gmail.com
      Blogrool: TAK :))) www.aniumek.blogspot.com
      Banner: Nie... ale dalam malusia notke pod moim ostatnim tagiem z przekierowaniem do Ciebie... o ile w ogole to sie liczy..
      Odpowiedz na pytanie: Ja zawsze utozsamialam sie z Tygryskiem z Kubusia Puchatka :D bo wszedzie go bylo pelno...brykal..byl szalony...mial smieszne pomysly... w sumie podobnie jak ja hahah :D i do tego byl tygrysem... a ja tygrysy kocham!!! <3

      Usuń
  4. Obserwuję jako: Plotkara
    Adres email: ewa.wlaszczuk@gmail.com
    Banner - TAK http://miss-dior-cherie-xoxo.blogspot.com/
    Blogroll: TAK http://miss-dior-cherie-xoxo.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: nie będę oryginalna, bo zawsze chciałam zostać księżniczką jak byłam mała, naoglądałam się bajek gdzie piękne księżniczki mieszkają w wielkich zamkach, mają swojego księcia, dostają wszystko to, czego zapragną i ogólnie mają bajkowe życie a ja zawsze o takim marzyłam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę wszystkim powodzenia :) Naszyjnik ciasteczko rządzi, jest prześliczny! :) Buziaki :* / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. OOoo jak miło, że o nas myślisz!:)) Powodzenia wszystkim!! A sama jak zostanę natchniona to także wezmę udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: Claudia
    Adres email: klaudiaxmichalska@gmail.com
    Banner: TAK http://sayonaramoose.blogspot.com/
    Blogroll: TAK http://sayonaramoose.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: Z racji, że od najmłodszych lat ujawniało się moje zamiłowanie do Japońskich kreskówek (Ach Dragon Ball!) to z zapartym tchem oglądałam poczynania.. Czarodziejek z księżyca! A Usagi Tsukino to już w ogóle :)) Pamiętam jak dostałam jakąś książeczkę właśnie z Sailor Moon, no i co, mądra Klaudia brała kalkę i kalkowała wszystkie postacie :D i kolorowałam je potem:D:D co za czasy!:) Chcę jeszcze raz hehe..:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuje jako: Katies
    Adres e-mail: prada1990@vp.pl
    Banner:tak/notka
    Blogroll: nie
    Odpowiedz:
    Zawsze chciałam być kopciuszkiem,ponieważ bajka miała świetne zakończenie a mianowicie księcia no i pantofelka do pary:D,a że kocham buty to dlatego jest i kopciuch:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Turqusowa
    Adres email: karolka120@gmail.com
    Banner/Notka - NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź na pytanie:

    A ja najbardziej chciałam być Dafne ze Scooby Doo. Bo nie dość, że była prześliczna (ach, te jej włosy - mam świra na punkcie pięknych włosów) to jeszcze chodziła z Fredem! To dopiero było ciacho. Bo która z nas nie chciała być najpiękniejsza i mieć za chłopaka superprzystojne ciacho, a w dodatku rozwiązywać zagadki mrożące krew z żyłach. Tak, scooby doo to było coś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. - Obserwuję jako: puszka
    - Mail: paulina.domoradzka@gmail.com
    - Banner: http://zapiski-grafomanki.blogspot.com/
    - Blogroll: http://zapiski-grafomanki.blogspot.com/
    - Od zawsze mówię, że gdy dorosnę, chcę zostać Misiem Z Niebieskiego Domu. To jedna z najbardziej pozytywnych bajek, jakie pamiętam. Piękny, duży dom, pełen przyjaciół, urocze postaci. Nawet miałam kiedyś misia, nazwanego imieniem jednej z postaci(nie mów nikomu, nadal trzymam go niedaleko łóżka^^). Uwielbiam taki ciepły klimat, strasznie mnie to rozczula :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako:lilithbb
    Adres email:lilithbb@wp.pl
    Banner/Notka - (wybrać i podać link do bloga lub notki)http://konkursowaja.blogspot.com/2012/11/rozdanie-na-blogu-candy.html
    Blogroll: TAK/NIE (link)nie
    Odpowiedź na pytanie: Ja jako dziecko (wstyd się przyznać) utożsamiałam się z czarodziejką z Markurego :D
    Ja i moje 3 siostry namiętnie oglądałyśmy "Czarodziejkę z Księżyca"
    i każda z nas miała swoją postać i rolę, potem odgrywałyśmy różne scenki z bajki. :)
    Moja najmłodsza siostra była czarodziejką z Jowisza z powodu bujnych czarnych włosów.
    Średnia była czarodziejką z Wenus bo tak samo była blondynką, ja jak już wspomniałam to Czarodziejka z Merkurego bo byłam nieśmiała i miałam krótkie włosy, zaś najstarsza z Jupitera :D

    A dlaczego te postacie były dla nas niezwykłe?
    Bo walczyły ze złem, były śliczne ;), miały czarodziejskie moce - czyli wszystko to co dziewczynki lubią najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: Karolina G.
    Adres email: yagoda_she@wp.pl
    Banner http://giekana.blogspot.com/
    Blogroll: TAK http://giekana.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: Zawsze chciałam być Velmą z bajki Scooby Doo. Niekoniecznie najpiękniejsza, ale mądra i sprytna. Do tego w pełni świadoma swoich zalet. No i ten kolor włosów....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmieniłam adres bloga http://pasjekaroliny.blogspot.com/

      Usuń
  13. Koziołek Matołek po całym świecie podróżuje i wszędzie Naszą Polskę promuje.Taka bajka od dzieciństwa mi podobała a jeszcze bardziej w moich oczach zyskała gdy Krystyna Feldmann w Świecie Według Kiepskich to zwierzę z bródką regularnie oglądała .Zapraszam Was wszystkich do Rzeszowa bo tutaj niejedna bajeczna postać w Muzeum Dobranocek się chowa .Polskie bajki są piękne i do siebie mają ,że nie tak jak japońskie produkcje ataków padaczkowych nie wywołuje .Spokój ,szacunek do zwierząt z każdego odcinka o Koziołku Matołku emanuje a po jego oglądnięciu każdy optymizm życiowy zyskuje .W Pacanowie kozy kują więc Koziołek mądra głowa przedstawił się na blogu ,,Skarby na Wieszaku w paru słowach .Koziołek Matołek do postać przez Kornela Makuszyńskiego i Mariana Walentynowicza stworzona może mój krótki opis tego zwierzątka do przeczytania komiksu Was wszystkich przekona .Skończył już on prawie 80 lat i do bajecznej Polski w czasie PRL-u wkradł .Obserwuje jako AW e-mail wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: PatiiBo.
    Adres email: patiib89@gmail.com
    Banner: Tak http://inmylittle.blogspot.com/
    Blogroll: TAK http://inmylittle.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: Ja zawsze chciałam być jednym z troskliwych misiów ;D Były takie urocze, kolorowe i te ich brzuszki z serduszkami itp. Piękne! I w dodatku latały na chmurkach, a kto by nie chciał wylegiwać się na miękkiej chmurce i sobie na niej polatać? ;)

    OdpowiedzUsuń