wtorek, 13 listopada 2012

Upragnione Sneakersy i kolejna wygrana:)

Witam Serdecznie moje Kochane:)


Jestem dziś baaardzo radosna bo przyszła do mnie pewna paczuszka:)
Jak już wiecie z tytułu posta udało mi się zdobyć kolejną rzecz z mojej wishlisty przedstawionej w zakładce na górze czyli sneakersy z Deashop:)
Godzinę temu przywędrował do mnie kurier i dostarczył przesyłkę.
Radości nie było końca, buty pasują na mnie idealnie i są niezwykle komfortowe.



Kupił mi je mój Kochany TŻ:) 
Jak zobaczył że jest weekendowa promocja to od razu złożył zamówienie:)

Wybrałam czarne bo czerń jest uniwersalna:)




Kosztowały 49 zł + 15 zł wysyłka:)

Już je Kocham:)


I jeszcze dziś dowiedziałam sie że wygrałam w konkursie na pewnym blogu dowolnie wybraną parę butów ze sklepu Renee.
Przeglądałam buty i trudno mi sie zdecydować :D


Nosze rozmiar 40 - 41.
Chciałam wybrać te granatowe sneakersy ale przy rozmiarze 41 numer wkładki to 25,5 cm a w sneakersach z Deashop numer 41 to wkładka 26,5 cm...

Może wy wiecie która z tych numeracji jest prawidłowa?
Niby ten sam numer a jaka różnica, a nie chciałabym wybrać za małych butów...

Rozważam jeszcze te buty:


Ale tu też rozmiar 41 to wkładka 25,5 cm a dopiero w rozmiarze 42 wkładka ma 26 cm...
Skołowana jestem:)

Liczę na Wasze rady, może wy wiecie jak to z ta numeracją:)


Z góry dziękuje:)

Lecę do Was:*
Pozdrawiam:)

24 komentarze:

  1. ooo ale tanio:O ja swoje kupiłam za 80 zl z przesyłką :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj buty będą Ci słuzyly...bo sa mega wygodne!!! Ja w swoich uwielbiam chodzic... Jezeli chodzi o dlugosc wkladki to powiem Ci ze ja nosze 39 i mam wkladke 25cm... wiec nie wiem... wydaje mi sie ze maja zanizona numeracje... ja na Twoim miejscu wybralabym te 2 buty :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam się na tymi butkami ale jakoś nie jestem przekonana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W życiu nie słyszałam by ktoś wygrywał konkurs za konkursem. Podpisałaś pakt z diabłem :)

    Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  5. buty wyglądają super,na pewno są wygodne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nei znam się na numeracjach niestety;) a buty hmm jeśli widziałaś już mój tag to wiesz co o nich myślę :) ale Tobie niech służą jak najlepiej! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka niska cena!!!
    Fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się te buty,ciekawe czy są wygodne ?? Pozdrawiam
    biszkopcik86

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej kochana.Zakupione buciki na pewno wygodne
    Przychodze tu z MP;-) napisałaś, ze chętnie zaobserwujesz...ja też i już dodaję czekam na ciebie Ewa

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne:) ale nie wiem czy by mi pasowały..:)

    OdpowiedzUsuń
  11. jednak w czepku jesteś urodzona ;) gratuluję kolejnej wygranej :)
    sneakersy to zupełnie nie moja bajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że te buciki podbijają serduszka:p
    Czekam na outfit z nimi:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zastanawiam się od dłuższego czasu na tymi butami i jakoś nie mogę się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam zawsze problem z butami.. raz pasuje 40, raz 41 więc wnioskuję, że mam 40,5:)

    OdpowiedzUsuń
  15. te drugie buty podobają mi się bardziej :) sneakersy jakoś nie przemawiają do mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne sneakersy :) / http://murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam do mnie na konkurs :
    http://lifestoryam.blogspot.com/
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne buty :) Miałam sb kupić podobne ale w końcu zdecydowałam się na militarne ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale tanio a fajnie przy tym wyglądają :) Oby dobrze się nosiły.

    Pozdrawiam!
    a w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. szczęściara :) sama nie wiem, które buty bym wybrała, obydwie pary fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczne buty! I to za ta cene! :)

    OdpowiedzUsuń