czwartek, 29 listopada 2012

Żel do mycia twarzy, Cera wrażliwa i alergiczna Bielenda

Witam Was serdecznie Kochane:)



Przepraszam za nieregularne dodawanie notek ale w tą sobotę mam egzamin
z anatomii i dermatologii i mam mnóstwo nauki:(


Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją mojego ukochanego delikatnego żelu do mycia twarzy do cery wrażliwej i alergicznej marki Bielenda.

Otrzymałam go kiedyś do testów od portalu ofeminin.pl i zakochałam sie w nim od pierwszego wejrzenia:)

Nie przedłużam,zapraszam na recenzje:)


Bielenda - Aloes, delikatny żel do mycia twarzy, Cera wrażliwa i alergiczna




Opis producenta i sposób użycia:




Skład:


Aqua (Water), Sodium Cocoyl Alaninate,  Acrylates Copolymer, Glycerin, Sodium Cocoamphoacetate, Panthenol, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Polysorbate 20, Tocopheryl Acetate, Disodium EDTA, Triethanolamine, Mannitol, Cellulose, Hydroxypropyl Methylcellulose, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Parfum (Fragrance), 
CI 77289 (Chromium Hydroxide Green).


 Moja opinia:


W poszukiwaniu idealnego żelu testowałam wiele z nich ale żaden mnie do końca do siebie nie przekonał.
  Do czasu, gdy w ręce wpadł mi ten  żel:)


Opakowanie to duża, szczelna, w połowie przezroczysta tuba zamykana na zatrzask.
Dozowanie jest łatwe, nie miałam problemu aby wydobyć tyle żelu ile chciałam:)

 Design opakowania bardzo mi sie podoba, wszystkie informacje są czytelne
 a i szata graficzna jest przyjemna dla oka:)  




Żel jest przezroczysty a w nim zawieszone są małe, zielone drobinki.
Ma lekką, dość rzadką konsystencję co dla mnie jest plusem bo łatwo go rozprowadzić na twarzy.
Może wydawać sie że jest niewydajny jednak to nieprawda.
Mała kropeczka wystarcza na całą twarz:)
 Nałożony na twarz wspaniale się pieni, wręcz czuje się jak oczyszcza twarz:)

Zapach jest przyjemny, niedrażniący.
Wyraźnie czuć aloes:)


A teraz trochę o działaniu tego żelu. 
Chociaż mam mieszaną cerę ten kosmetyk sprawdził sie u mnie rewelacyjnie.
 Żel ukoił wszelkiego rodzaju podrażnienia mojej cery, zlikwidował uczucie ściągnięcia i suchości skóry. Szczególnie na policzkach.
 Skutecznie ale i delikatnie oczyszcza twarz, po użyciu czuje się niesamowicie świeżo:)
 Skóra jest miękka, gładka i wyciszona.



Podsumowując:

Producent nie kłamał w opisie:)

Kocham ten żel za to że jest taki dobry dla mojej skóry:)
Pielęgnuje ją i pozwala jej odzyskać równowagę po każdych skórnych incydentach:)

Na pewno kupie go ponownie:)



 Gdzie i za ile: np. Rossmann -  13,99 zł/ 150g
 

Używała go któraś z Was?:)
Jeśli tak, to co o nim myślicie?:)


Pozdrawiam i lecę do Was na blogi:) 

14 komentarzy:

  1. Ta cena nie jest chyba wygórowana, jeśli chodzi o dobry żel do twarzy, więc jeśli akurat wpadnie mi w oko w Rossmannie, to chętnie go wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jesteś na stacjonarnych i masz w sobote?:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt, ale na razie testuję żel do mycia twarzy z Rival de Loop o zapachu jabłka :D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie bardzo ta linia aloesowa mi pasuje, ale ogólnie Bielenę cenię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię aloesowe produkty, zazwyczaj dobrze się spisują!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mialam nigdy najczysciej uzywam garniera ze wzgledu na pompke (lenistwo;D)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja póki co jestem wierna żelowi micelarnemu z Biedronki, uwielbiam go ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie używałam ale firma ponoć dobra:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. żel prezentuje się całkiem, całkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi też bardzo podoba się szata graficzna i skoro u Cb się sprawdził to na pewno go wypróbuję :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  11. o nie dlamnie,ja mam mieszana;p

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę go kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyznam szczerze, że jakoś omijam kosmetyki do twarzy od Bielendy, w sumie bez jakiejś konkretnej przyczyny. Muszę powiedzieć, że zaciekawiła mnie Twoja recenzja i przy najbliższej okazji skuszę się na ten żel.
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń