poniedziałek, 10 grudnia 2012

Nowości i próbkowe denko:)

Witam Was serdecznie Dziewczyny:)


Zima zaczeła się na dobre. Wszędzie śnieg i okropnie zimno.
Dla takiego zmarzlucha jak ja nie jest to najlepsza pora roku:)
Ale rozgrzewam sie jak tylko mogę. Byle do wiosny:)
A Wy jak radzicie sobie z mrozem?:)


Pojawiło się u mnie trochę nowości.
A to za sprawą portalu Uroda i Zdrowie oraz Prekursorki.pl


Niedawno dostałam wiadomość że zostałam wybrana do testowania żelu pod prysznic Original Source o zapachu śliwki i syropu klonowego.

Różniej z rozmowy telefonicznej dowiedziałam się że przetestuje też zapachy do mieszkania a konkretnie Pachnący Tercet Róże i Cytrusy.
Lepsze połączenie nie mogło mi się trafić:)




Już zaczęłam testowanie:)
Olejek eteryczny i saszetka pachną obłędnie:)


Niedawno zgłosiłam się też do testowania zestawu Fa na portalu prekursorki.pl i ku mojemu zaskoczeniu otrzymałam wiadomość że zostałam wybrana:)
Oto co otrzymałam:)


Płyn do kąpieli i mydełko o głębokim, zmysłowym zapachu:)
Testowanie rozpoczęte:)


Dzisiaj jest też próbkowe denko:)
Małe ale zawsze:)
Podzielę sie z Wami krótkimi spostrzeżeniami na temat poszczególnych próbek.


Krem i żel do mycia twarzy do cery normalnej i mieszanej Nivea


 Krem był nawet w porządku, nawilżał i pozostawiał skórę miękką.
Ot zwykły kremik.

Żelowi mówię zadecydowane NIE! 
Niech zginie, przepadnie. 
Parę chwil po nałożeniu go na twarz skóra zaczeła mnie piec niemiłosiernie.
W życiu tak szybko nie zmywałam żelu z twarzy. 
Nie wiem co spowodowało taką reakcje i nie chce wiedzieć.
Na pewno go nie kupię.


 Serum do twarzy i krem nawilżający z serii B - glucan active FM


Mój chłopak jest w FM i kupił mi próbki żebym zobaczyła jak będzie mi sie używać kosmetyków tej firmy.
Na początku byłam nastawiona nieco sceptycznie ale próbki pozytywnie mnie zaskoczyły:)
Oba produkty miały przyjemny zapach i dość gęstą konsystencje.
Świetnie nawilżyły mi skórę, szczególnie serum.
Moja strefa sucha nigdy nie była w takiej świetnej formie jak wtedy gdy użyłam tego serum:)
Krem jeszcze pogłębiał nawilżanie:)
Jestem zadowolona i nie wykluczam zakupu tych produktów w najbliższym czasie mimo że do tanich nie należą:) 


Szampon i odżywka volume sensation Nivea


Mimo urazy do żelu do mycia twarzy postanowiłam jednak wypróbować szampon i odżywkę.
Moja włosy mają tendencje do przyklapiania więc oczekiwałam że może ten duet troszeczkę doda im objętości.
Niestety nic takiego nie nastąpiło, a szkoda bo zapach był przyjemny i użyłam ich z przyjemnością.
Może przy długotrwałym stosowaniu następuje jakieś dodanie objętości. 
Tego nie wiem.
Ja nic takiego nie zaobserwowałam.


No i to na razie tyle:) 
Mam nadzieje że moje spostrzeżenia okażą sie pomocne:)


Pozdrawiam Was serdecznie i lecę czytać bo mam trochę zaległości na Waszych blogach:)

11 komentarzy:

  1. JA lubie te zele z OS slyszalam gdzies kiedys ze wysuszaja..ale mnie tam nie wysuszaja..a pachna slicznie :))) i za to je lubie :) Buziaki :****

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ty masz szczęście do tych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ahhh... Ty szczęściaro zdradź mi ten Twój sekret ja też chcę tak wygrywać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poszczęściło Ci się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczesciaro:P ja jakos nie mam szczescia do tych "testowan" :D

    OdpowiedzUsuń
  6. te zapachy do mieszkania to sama chciałabym mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile rzeczy do testowania, super! :)


    + dodałam do obserwowanych ;)
    psychodelax3.blog.spot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam piekny zapach unoszący się po całym domku ps zapraszamy na konkurs świąteczny z Home&YOu

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tylko zbieram próbki, jakoś nie przepadam za próbkami;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię te żele original source, mają w większości bardzo intensywny, fajny zapach. Jestem ciekawa Twojej opinii na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosmetyki z Fa mają bardzo intensywne zapachy, co by to nie było. Na szampony z NIVEA trzeba uważać, moje znajome po umyciu w nim włosów dostały łupieżu i swędzeń skóry, więc nie wszystko się udaje, co trafia do sprzedaży.

    OdpowiedzUsuń