czwartek, 6 grudnia 2012

Rozdanie - Informacja!

Witam Was Kochane:)



Dzisiaj miało dobiegać końca moje rozdanie.
Niestety zgłosiło się 9 osób wobec tego przedłużam rozdanie do końca grudnia.
Bardzo prosiłabym o umieszczenie na Waszych blogach pod bannerem dopisku:
PRZEDŁUŻONE DO 31.12.2012 r

Mam nadzieje że przez ten czas zgłoszą się jeszcze chętne osoby i nagroda powędruje do którejś z Was.
Chciałam żeby to była forma prezentu mikołajkowego dla jednej z Was niestety stało się inaczej:(


W każdym razie zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu bo jeśli to dobiegnie końca to chce rozpocząć kolejne, kosmetyczne:)


Przedłużone do 31.12.2012 r.


Z okazji Mikołajek Życze Wam Kochane samych wspaniałych prezentów pod poducha i serdecznie Was pozdrawiam:)

7 komentarzy:

  1. a Serenitka to chyba o mnie zapomniala :((
    Mam nadzieje ze Ciebie odwiedzil Mikolajek :)) i zostawil mnostow prezentow :)
    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  2. No to dobrze, ze o mnie nie zapomnialas!! Bo tak dawno Cie u mnie nie bylo :(((
    Kochana na wrazliwe zeby kup sobie paste sensodyme..ja wiem ze to 14 zl...ale bedziesz uzywac jej 2 razy dziennie przez kilka dni i zobaczysz ze juz zeby nie beda tak bolaly.,..mialam to samo...ale juz jest wszystko ok :)
    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie mam nadzieję, że będziesz miała sporo chętnych;* czasem trzeba trochę rozreklamować swoje konkursy, czy rozdania na różnych portalach, wtedy cieszą się jeszcze większym powodzeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. witaj. ciekawy blog. obserwuję.
    zapraszam do mnie na nowy cykl o urodzie!
    http://nothingobliges.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia wszystkim, wygrana osoba będzie miała radochę na święta! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taaa na pewno jak pączek...:D

    OdpowiedzUsuń
  7. no właśnie chciałam wziąć udział ale jakoś liczba chętnych mnie odstraszyła... bo mało. hmm

    w wolnej chwili wezmę udział! Obiecuję:)

    OdpowiedzUsuń