wtorek, 8 stycznia 2013

Co do mnie ostatnio przybyło:)

Witam Was serdecznie Kochane:)



Zgodnie z tytułem dzisiaj będzie post nowościowy:) 
Trochę ostatnimi czasy przybyło mi różnych rzeczy i chce Wam je dzisiaj pokazać:)
Na początek nagrody rozdaniowe:)


Wygrana w rozdaniu która niedawno do mnie przyszła:)


- Piękna paletka Catrice Cruise Couture
- Cienie wetnwild Mega Eyes w kolorach: Mauve Magic i Smoky Black.
- Błyszczyko - balsam do ust Sally Hansen o zapachu Fresh Vanilla
- Próbki

Już Kocham tą paletkę;)
Cień wetnwild Mauve Magic tez podbił moje serce.
Na oku prezentuje się niesamowicie:)


 Kolejna wygrana, tym razem z rozdania organizowanego na blogu http://zuzikzuzu.blogspot.com


 - Puder brązujący Mariza
- Mini błyszczyki Chic w kolorach : Indyjskim różu i Malinowym.
- Tester wody perfumowanej No 5
- Testery w małych słoiczkach:
* podkład balansujący opalony
* krem wzmacniający Ekstrakt z róży
* aksamitny fluid matująco kryjący
* matujący podkład Oil free
* rozświetlająca baza pod makijaż
*  kremowy podkład z witaminą E
- Maseczka matująco - regenerująca AA - nie ma jej na zdjęciu.


Od portalu iBeauty.pl otrzymałam do testów pomadkę Bourjois w kolorze Brun boheme.
Używa się mi jej wprost fantastycznie:)
Ale więcej powiem w recenzji:)



 Taki oto cudowny kuferek na kosmetyki sprawiłam sobie niedawno.
Kupiłam go w sh za 6 zł!
Jest jak nowy i bardzo pojemny:) Uwielbiam go:)



No i na koniec prezent od chłopaka, mógłby się już opanować z tymi prezentami;D
Dostałam od niego Szampon do pędzli firmy FM.
W najbliższym czasie planuje zakup pędzli także przyda się:)
 


No i to na razie tyle z nowości:)
Nazbierało sie trochę:)


W następnym poście wracam z recenzją.
I to nietypową recenzją ponieważ opisywać będę moje wrażenia po używaniu zapachów do mieszkania Pachnący Tercet które swoim aromatem wzbogaciły świąteczny klimat w moim domu:)


Serdecznie Was Pozdrawiam:)

22 komentarze:

  1. gratulacje. Swietne nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szampon do pędzli wygląda ciekawie. Czekam na szerszą opinię o nim, bo sama szukam podobnego środka do moich pędzelków ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pomadka bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję super wygranych. Również zwróciłam uwagę na te pomadkę, ciekawy kolor, będę wyczekiwać na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęściara z Ciebie ;0
    Swietne nowości!

    OdpowiedzUsuń
  6. super@ masz szczęście:)

    poozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuferek jest uroczy! Zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super nagrody, gratuluję ! Czekam na ich dokładną recenzje :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam na moje blogi:
    http://york-nikusia.blogspot.com/ - blog o mojej suni
    http://wiziaiklaudia.blogspot.com/ - blog prowadzony z moją przyjaciółką .

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje wygranych! fajny szampon do pędzli:D zostaje u ciebie na dłużej:) obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kuferek piękny :) gratuluję wygranych w rozdaniach :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomadka ma cudowny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluje tylu wygranych w rozdaniach, ja nie mam takiego szczescia ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. A Serenitka jak zwykle coś wygrała hehe :) Grałaś już kochana w totka?? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne zakupy i nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mariza podoba mi się najbardziej:) Szczęścia ciąg dalszy jak widzę:D

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję wygranych:))

    co powiesz na wzajemną obserwację?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale masz szczęście! gratuluję :)
    obserwuję i zapraszam do tego samego

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczęściara!
    Gratuluję i życzę udanych testów :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń