wtorek, 1 stycznia 2013

Spóżniony prezentowo - noworoczny post:)

Witam Was wszystkie dziewczyny w Nowym 2013 roku:)


Jak tam po Sylwestrze?:)
Która z Was bawiła się na imprezie a która w domu?:)

Ostatnio z wszystkim sie spóźniam ale obiecuje że to się zmieni:) 
Tu już Nowy Rok a ja jeszcze moich prezentów Wam nie pokazałam:)
Myślę że małe podsumowanie minionego roku też sie znajdzie w tej notce:)

Miałam dodać wczoraj notkę ale przygotowania do Sylwestra trochę mi zajęły:)
Spędzałam go z moim chłopakiem w jego domu.
Tylko my, dobre jedzenie, szampan i Buba;D czyli jego urocza lecz trochę niepokorna suczka rasy Shar Pei:)


No ale już się nie rozpisuje tylko pokazuje jakie skarby przyniósł mi w tym roku Święty Mikołaj:)


Cudowne perfumy z pompką:) FM - owskie Lady Milion z Kolekcji Luksusowej:)

Aparat cyfrowy Fujifilm AX500:)

Płyn micelarny FM

No i prezenty świąteczne rodem z Japonii.
Przysłała mi je moja przyjaciółka Yurika:)


W paczuszce znajdowała się przepiękna ceramiczna laleczka ubrana w kimono.Marzyłam o takiej:)
Każda z kolekcji tych laleczek ma imię które coś oznacza.
Moja to Madoka czyli cicha:)
Wraz z laleczka w komplecie była mała kwiecista kosmetyczka:)

Oprócz tego kompletu, w paczuszce znajdowała sie jeszcze:

-  kartka z życzeniami od Yuriki

- krem do rąk - jak dla mnie najlepszy na świecie, rewelacja po prostu:)

- śliczne kolczyki - szczególnie te kotki podbiły moje serce:)

- I coś jak bibułki matujące. Japończycy mówią na nie " abura tori gami "
Wykonane są z najprawdopodobniej papieru ryżowego. Z tego co mówiła mi Yurika, Japończycy używają ich by odtłuścić cerę i np. przywrócić świeżość makijażowi:)


Z prezentami Mikołaj trafił w sedno:)



No a teraz małe podsumowanko czyli co ważnego stało sie w moim życiu w minionym roku:)


1. Założyłam bloga:)

Tak, to był dla mnie ogromny krok naprzód. 
Długo się zbierałam, miałam parę podejść ale nigdy się nie udawało. 
Decyzja o założeniu tego właśnie bloga zapadła w sekundę no i stało się:)
Przez te kilka miesięcy bywało różnie, raz na wozie raz pod wozem ale wytrwałam:)
Wytrwałam dzięki Wam:) 
Bez Waszego wsparcia nie dałabym rady, bardzo za nie dziękuje:)


2. Zdałam egzamin zawodowy

To było dla mnie bardzo ważne wydarzenie i myślę że pozostanie mi w pamięci na zawsze.
Może też dlatego że strasznie sie denerwowałam;D
Często wracam pamięcią do tamtych dni.
Poza tym miło jest spojrzeć na dyplom i przeczytać:
Technik Hotelarstwa:)


3. Stałam się bardziej otwarta

Myślę że blogowanie zrobiło swoje.
Czuję sie pewniejsza siebie i o wiele łatwiej jest mi nawiązywać kontakty z innymi ludźmi:)
Poza tym poznałam tyle cudownych dziewczyn - blogerek:)
I to nie tylko w internecie ale i na Pierwszym Spotkaniu Piotrkowskich Blogerek:)

Wszystkie Pozdrawiam:*


4. Powróciłam do książek

W czwartej klasie technikum miałam na nie mało czasu więc teraz nadrabiam zaległości i pasjami czytam:)
Od powieści historycznych przez romanse do fantasy:)
Może Wy mi polecicie coś godnego lektury?:)


A co przyniesie mi 2013 tego nie wiem ale cichutko sobie myślę że może zaręczyny;)



Wam życzę z kolei Wszystkiego Najlepszego w tym roku i oby był jeszcze lepszy niż ten miniony:)
Żeby spełniły sie Wam wszystkie marzenia i aby uśmiech królował na Waszych twarzach:)



No i na koniec ogłoszenie:


Zakończyło sie moje rozdanie. Niestety zgłosiło się niewiele osób:(
Postanowiłam jednak nie unieważniać go tylko przyznać nagrodę osobie której odpowiedż na pytanie najbardziej mi się spodoba.
Jutro zasiądę do czytania i weryfikacji Waszych zgłoszeń i może już jutro wieczorem albo w czwartek pojawią się wyniki:)
Bądźcie czujne:)


Serdecznie Was Pozdrawiam::*

13 komentarzy:

  1. Świetne prezenty!
    Śliczna figurka ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny jest ten flakonik perfum ,ta pompka po prostu cudna.
    Wszystkiego najlepszego na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo ten flakonik i pompka są mega:D Szczęśliwego 2013!

    OdpowiedzUsuń
  4. super prezenty :) miałam kiedyś płyn micelarny z FM, był całkiem niezły :))

    OdpowiedzUsuń
  5. suuper;):)

    pozdrawiam i zapraszam na KONKURS;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezenty z Japonii najbardziej mnie urzekły, może dzięki temu, że są bardziej orientalne. Również dostałam perfumę FM (318) i najbardziej rajcuje mnie jej opakowanie, które wysuwa buteleczkę, niczym diament. Czekam niecierpliwie na wyniki konkursu, bo ten babeczkowy naszyjnik aż do mnie krzyczy ze zdjęć :)
    Buziaki noworoczne przesyła puszka :)
    Oby ten rok był jeszcze wspanialszy od poprzedniego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na wyniki z rozdania, kocham perfumy FM, pewnie temu jestem ich dystrybutorką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta Japońska laleczka!! Prezenty super Kochana:))
    Wszystkiego co najlepsze w 2013 roku :***

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne prezenciki;)
    szczęśliwego nowego!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. te perfumy z pompką najbardziej mnie zaciekawiły, zawsze mi się takie marzyły ;) Gratuluję osiągnięć z minionego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. tych prezentów z Japonii to Ci zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  12. amazing blog!!! i follow you now ;)
    i would love to follow me back because I really love your blog!!
    kisses
    http://blogcashmeremafia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń