czwartek, 24 stycznia 2013

Styczniowe próbkowe denko i kolejne przesyłki:)

Witam Was Kochane:)



Wybaczcie mi taką długa nieobecność ale w końcu przyszła kolej na mnie
i dopadła mnie choroba.
Męczyłam sie z zatokami ponad tydzień ale w końcu wyzdrowiałam:)
Teraz moge na spokojnie dodac kolejną notkę:)


Dziękuje za taka ilość komentarzy pod poprzednią notką.
Nawet nie wiecie ile dla mnie znaczy to że jesteście:)


Dzisiaj będzie to moje małe próbkowe denko.Mam całkiem sporo próbek i staram sie ich na bieżąco używać bo pojawiają sie kolejne;)

No ale dobrze,bez zbędnego gadania zaczynam:)


Kuracja regenerująca i Dar piękna - Kosmetyki DLA


 Jestem zachwycona kosmetykami DLA. Tak jest też i w tym przypadku.
Z tych dwóch bardziej przypadła mi do gustu Kuracja regenerująca. 
Chodziło o zapach.
Na początku nie mogłam znieść zapachu Daru piękna więc przerzuciłam sie na Kuracje Regenerującą. Okazało sie to świetnym rozwiązaniem bo gdy już przyzwyczaiłam się do ziołowego zapachu Kuracji mogłam potem spokojnie używać Daru piękna:)
Skóra po zastosowaniu tych próbek była cudownie nawilżona
i odżywiona,zwłaszcza strefa sucha. 
Najbardziej spodobała mi się Kuracja regenerująca ale Dar piękna też nie rozczarował.
Obydwa kremy były bardzo wydajne, niewielka ilość wystarczyła na cała twarz:)


 Krem rozświetlający nawilżania 24h Corine de Farme - Forte Sweden


Te próbki również otrzymałam na Spotkaniu Piotrkowskich Blogerek.
Nie spodziewałam się że w tych próbeczkach kryje się taki fajny krem.
Używałam go szczególnie na dzień.
Konsystencja kremu jest lekka i ma on przezroczysty mleczny kolor.
Zapach bardzo mi sie spodobał, wyraźnie wyczuwam aromat Litchi.
Działanie mnie nie zawiodło.Krem świetnie wygładza cerę i poprawia jej koloryt. Uczucie nawilżenia utrzymuje się przez długi czas.
Zauważyłam tez że krem rewelacyjnie chroni przed szkodliwymi warunkami zewnętrznymi.Nakładam go często jak wychodzę na ten mroź i nie zauważyłam od tego czasu żadnych podrażnień:)
Myślę że kiedyś skusze sie na wersję pełnowymiarową:)


Krem Idealia - Vichy


 Krem przeznaczony jest do cery normalnej i mieszanej.
Zaskoczył mnie pozytywnie bo dobrze nawilżył mi skórę. 
Zaobserwowałam też lekkie działanie rozświetlające.
Ma przyjemny, lekko słodkawy zapach:)
Chciałabym sie przekonać jak działa stosowany długotrwale.


Krem pod oczy i na powieki - AA eco


Zakochałam się w tym kremie od pierwszego użycia.
Mimo że była to taka mała próbka krem był gęsty i bardzo wydajny.
Mała kropeczka wystarczyła żeby pokryć powiekę i przestrzeń pod oczami.
Miał biały kolor i nie posiadał zapachu.
Najbardziej zachwyciło mnie działanie kremu.
Od zawsze mam cienie pod oczami, taka już moja uroda.
Myślałam że już nic na nie nie poradzę a tu tadam - znalazłam rozwiązanie mojego problemu:)
Po kilku minutach od aplikacji kremu cienie zmniejszyły sie diametralnie
i ten efekt utrzymywał  się naprawdę długo! Prawdziwa rewelacja. 
Poraża mnie tylko cena pełnowymiarowego opakowania.
30 zł za 15 ml?! To już jakaś przesada.
Ale efekt jest wart ceny.


No a teraz czas na nowe przesyłki które otrzymałam:)
Jesteście ciekawe?
Zapraszam do obejrzenia:)


Nagroda z rozdania na blogu http://lagriotte-lagriotte.blogspot.com/

Chyba w życiu nie dostałam tak pięknie zapakowanej paczki:)
Bardzo dziękuje i Pozdrawiam:)

Nagrody:

- Krem do rąk Sweet Fantasy o zapachu wanilii
- suchy szampon Batiste o zapachu wiśniowym
- lakier nawierzchniowy ze specjalnym efektem Essence mrs and mr gliter
- złoty eyeliner Enjoy
 - próbka podkładu Max Factor Facefinity All Day Flawless 3w1 Natural 50



Nagroda pocieszenia przyznana w rozdaniu na blogu http://kosmetykovo.blogspot.com/

 Karteczka przesłodka nie sądzicie?:)
 Pozdrowienia:)

 Nagrody:
- żel pod prysznic eubiona próbka
- szampon do włosów eubiona próbka
- czerwony brokatowy lakier Selene


 Nagroda z rozdania na blogu http://o-modzie-i-urodzie.blogspot.com/

Lakierów moc:)
Będzie duużo malowania pazurków:)
Pozdrawiam:)

Nagrody:

 Nie będę dokładnie opisywać bo kolorki i nazwy widzicie:)
Piękne:)


Wczoraj po powrocie do domu z kanałowego u dentysty dowiedziałam się że wygrałam rozdanie na blogu http://agnesbeauty.blogspot.com/
Szok:) Byłam taka wymęczona a ta wiadomość od razu mnie rozweseliła:)


Jako że wróciłam do zdrowia będę normalnie dodawać posty:)

Serdecznie Was Pozdrawiam:)

16 komentarzy:

  1. ojej o większosci nawet nie słyszałam ;) ach ale kusisz;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję:)

    dobrze,że już zdrowa! A przesyłki super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ty to robisz, że zgarniasz nagrody z tylu rozdań?! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie o to samo miałam zapytać :D

      Usuń
  4. ja nigdy nie wygrałam w żadnym rozdaniu, a ty ciągle coś wygrywasz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. hihi szczęścia to Ci nie brakuje :D bardzo fajne nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmotywowalas mnie tym postem do wykonczenia moich probek... :D :)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW!!!! Widzę, że szczęście Ci sprzyja! Zazdroszczę! Szampon Batiste sama używam i jest to mój ulubieniec;)

    PS, jeśli dopisuje Ci szczęście to pozwolę sobie zaprosić Cię na rozdanie na moim blogu, gdzie możesz wygrać wybraną przez siebie biżuterię!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. też musze zacząc zuzywac próbki, bo stosik rośnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczęściara ;)
    Gratuluję i życzę miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szukam jakiegoś nowego kremu pod oczy i zaciekawił mnie bardzo ten z AA:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ohoho, widzę, że miałaś ostatnio szczęście do rozdań! :) Gratuluję i trzymaj się tego szczęścia dalej!! :)
    Zaciekawiłaś mnie bardzo tym kremem AA Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dwoch pierwszych firm nie znam. Zaciekawil mnie ten krem pod oczy AA, jestem wlasnie na etapie szukania idealnego.:-)

    OdpowiedzUsuń