środa, 2 stycznia 2013

Wyniki mojego pierwszego rozdania:)

Witam Was serdecznie dziewczyny:)


Tak jak wczoraj obiecałam zjawiam sie ogłosić wyniki mojego pierwszego rozdania:)

Wybór nie był łatwy,  wszystkie odpowiedzi były ciekawe i pełne humoru:)

Podczas weryfikacji zgłoszeń znalazłam kilka braków więc niestety takie zgłoszenie zostało uznane za niepełne.
Większość była jednak poprawna więc został mi tylko wybór najciekawszej odpowiedzi:)

Po ponownym przejrzeniu Waszych zgłoszeń byłam już pewna:)


A teraz fanfary;D


Zwycięzcą rozdania zostaje.... Patrycja P !




Odpowiedz Patrycji zaciekawiła mnie i rozbawiła.
Szczerze mówiąc też zawsze miałam dosyć tego że to w filmach facet jest bohaterem a my, kobiety,  tylko czekamy na ratunek:)
Chciałam jako dziecko być wieloma postaciami a ta odpowiedz przypomniała mi że też marzyłam o tym żeby wziąć sprawy w swoje ręce i uratować świat:)
Też chciałam być taką twardą babką;D



Zaraz skrobie do Ciebie maila Patrycjo i czekam na adres do wysyłki.
Jeśli nie otrzymam go w ciągu 5 dni, wybieram kolejną osobę.



Wszystkim uczestniczkom serdecznie dziękuje:)
Wasze odpowiedzi były fantastyczne i gdybym mogła nagrodziłabym Was wszystkie:)

Niedługo chce wystartować z rozdaniem kosmetycznym także śledźcie mojego bloga:)


Serdecznie Pozdrawiam:*

7 komentarzy:

  1. Jak zobaczyłam imię to już miałam cień nadziei ;) gratuluję serdecznie zwyciężczyni, zasłużona nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. check out this giveaway sweetie*
    http://outofthebox-elsa.blogspot.gr/2012/12/sismade-jewelry-and-giveaway.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam i zapraszam na rozdanie do mnie: http://majajula.blogspot.com/2012/12/rozdanie-rozdanie-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń