środa, 6 lutego 2013

Mój ulubiony cień do makijażu dziennego

Witam Was Dziewczyny:)


W styczniu choroby coś mnie lubią.
Znowu mnie coś złapało ale to dlatego że zaraziła mnie moja mama:)
Zanim choroba na dobre się rozszaleje postanowiłam dzisiaj odwiedzić lekarza:)
Dostałam coś na wzmocnienie i antybiotyk na wszelki wypadek jeśli rozłoży mnie kompletnie.
Oby tylko nie było gorzej. Jak na razie zaczyna mi sie tylko zapalenie gardła.
Niech ta zima sobie już idzie;/

Dzisiaj pierwszy raz będę opisywać jeden z moich ulubionych cieni do powiek:)
Pierwszy raz robiłam swatche więc proszę o wyrozumiałość:)


Cieniem którego uwielbiam jest cień wetnwild Mega Eyes - Mauve Magic

Był pośród nagród w rozdaniu które wygrałam.
Używam go w makijażu dziennym bo jest delikatny, subtelnie rozświetla oko i całkiem dobrze komponuje się z kolorem mojej tęczówki:)





Tak sie prezentuje cień w opakowaniu:)




Tak na dłoni:)




I na oku:)
Tak pobieżnie maznęłam powiekę aby było wiadomo jak cień się może prezentować.
Zdjęcie wykonałam z lampą błyskowa więc wygląda jakby błyszczało się całe oko a nie tylko powieka;)




Cień jest bardzo miękki, łatwo się nakłada.
Nie zauważyłam żeby sie osypywał.

Na pigmentacje nie narzekam, lubię takie subtelne kolory:)
Raczej nie dla fanek mocnych makijaży:)

Opakowanie może wygląda niepozornie i krucho, jednak okazało sie bardziej wytrzymałe niż przypuszczałam.
Przetrwało latanie po całej mojej torbie, kilkakrotne upuszczanie i nadal wyglądało tak jak na początku.
Napisy również pozostały nietknięte.

Myślałam że takie cienie jak ten są nietrwałe i będę zmuszona często je poprawiać.
Zostałam pozytywnie zaskoczona. 
Cień przetrwał na moich oczach prawie cały dzień. 


Podsumowując: Uwielbiam używać tego cienia do moich makijaży bo nie lubię zbyt krzykliwych kolorów a ten idealnie do mnie pasuje:)


Posiada któraś z Was podobny odcień w swojej kolekcji?
Lubicie takie delikatne cienie?:)


Serdecznie Pozdrawiam:)

13 komentarzy:

  1. lubię bardzo lubię takie odcienie;) wygląda super! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny kolor :) bardzo takie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny cień :) Pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na co dzień rzadko używam cieni, czasem tylko ale są to delikatne kolory:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny :) ja nie mam swojego ulubionego i co chwile maluje innym ;)

    Zapraszam :)
    http://fashionismypassion-marta.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. podobny mam chyba z inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  7. moja mam miala kiedys podobny z inglota i ladnie rozswietlal makijaz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też bardzo takie lubię, Twój daje śliczny efekt i pięknie rozświetla, " otwiera oko" ;) Te drobinki są bardzo subtelne.
    Miłego wieczorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. przez przypadek, skasowałam Twój komentarz ze zgłoszeniem do rozdania, proszę,napisz go jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli masz ochotę wygrać trochę kosmetyków to zapraszam na rozdanie :) http://zpazurkiem.blogspot.com/2013/03/rozdanie-z-pazurkiem.html

    OdpowiedzUsuń