czwartek, 21 lutego 2013

O całkiem przyjemnym kremie do rąk:)

Witam Was serdecznie Kochane:)


Wybaczcie że tak rzadko dodaje notki ale w moim życiu prywatnym miałam trochę zawirowań i na blogu bywałam z doskoku.
Teraz wreszcie mam więcej czasu więc postaram się gościć na blogu częściej:)

Powracam do Was z recenzja kremu do rąk który wygrałam w  rozdaniu.
Zakochałam sie w jego zapachu od początku i ta miłość ciągle trwa:)
Ale o tym co o nim sądzę i jak się sprawdził przeczytacie poniżej:)


Joanna - Krem do rąk Sweet Fantasy Wanilia




  Opis producenta i sposób użycia:






 Skład: 





Moja opinia:

 
 Opakowanie: Mała, biała tubka zamykana na zatrzask.
Zamykanie jest szczelne, nic się z tubki nie wylewa.
Zatrzask również pozostaje czysty.

 Szata graficzna jest bardzo przyjemna i apetyczna.
Wystarczy spojrzeć na nie żeby wiedzieć jaki będzie zapach kremu






 Konsystencja: Gęsty,biały krem. 
Dobrze sie rozprowadza i szybko wchłania w skórę.
Pozostawia na jej powierzchni delikatny, nietłusty film.

Zapach: Intensywny,waniliowy zapach który dosyć długo się utrzymuje.





Działanie: Producent mówi że krem ten zmniejsza uczucie suchości i sprawia że skóra staje się gładka i miła w dotyku... No i tak jest, z tym się zgadzam:)

Skóra jest jedwabista, miękka i wygładzona.

Miałam problem z nieprzyjemnym ściągnięciem skóry po każdym myciu rąk. Ten krem sprawił że już mnie to nie dotyczy:) Przywrócił mi komfort:)

Jednakże muszę dodać że te z Was które oczekują spektakularnego nawilżenia się zawiodą. To jest ten jeden minus.

Nie odczułam tego żeby skóra dłoni doznała głębokiego nawilżenia i odżywienia.


Podsumowując: 


To przyjemny w użyciu krem na co dzień do którego może kiedyś wrócę. 


Gdzie i za ile:  np. www.sklepjoanna.pl - 6,19 zł / 75 g


Używała któraś z Was tego kremu?;)
Jak wrażenia?:)


Buziaki:* 

9 komentarzy:

  1. Ja niestety nie miałam okazji używać tego produktu, ale wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem wierna bebeauty :)

    u mnie spore rozdanie, zapraszam jeżeli jesteś zainteresowana:)

    OdpowiedzUsuń
  3. na pewno pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. You a have a very nice blog! I invite you to participate in my GIVEAWAY
    http://www.madewithfashion.com/2013/02/ziba-collection-giveaway.html
    xx,A
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam wersję czekoladową i niestety zapach był strasznie chemiczny :( Przy okazji zapraszam Cię serdecznie na lakierowe rozdanie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam z tej serii czekoladę, też piękny zapach :) dziękuję za udział w moim rozdaniu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kochana przeciez jestes szczupła:),a krem wydaje sie byc SMACZNY:D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety słodkawy zapach chyba by mi nie odpowiadał.:P Ogólnie lubię produkty tej firmy..:)
    Dziękuję za udział w rozdaniu, obserwuję.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. tego kremu nie używałam, ale miałam coś z tej serii (szampon albo żel pod prysznic) i zapach trochę mnie męczył ;)

    OdpowiedzUsuń