czwartek, 28 lutego 2013

Srebrna torebka Paco Rabanne

Witam Was Dziewczyny:)


Powracam z postem z serii ciucholandowych łupów:)
Nie było ich szmat czasu:)
A że przez ten czas przybyło mi mnóstwo ubrań i dodatków to będzie co pokazywać:)

Dzisiaj chcę Wam zaprezentować moją niedawno ustrzeloną w sh torebkę
Paco Rabanne:)
Torebki do wieczorowych sukienek zawsze się przydają a takiej srebrnej, która może pomieścić coś więcej niż telefon, nie miałam.
No i jak zobaczyłam że to torebka sygnowana nazwą jednych z moich ulubionych perfum to musiałam ją mieć:)

No ale ja tu się rozpisuje a miałam Wam ją pokazać:)
Zapraszam więc:)


(Zdjęcia nie oddają urody torebki;))


 Kupiona w sklepie ze skandynawską odzieżą używaną:)




Kupiona w stanie bardzo dobrym.
Może ma parę rysek ale jest to w ogóle nie widoczne przy użytkowaniu.
Nie była przybrudzona.

Wnętrze ma jasny beżowy kolor.

Sprawdzałam jej pojemność i sprawdziła się całkiem nieźle. 
Zmieściła telefon, chusteczki i wszelkie niezbędne mi kosmetyki, a ja takie właśnie rzeczy zabieram na różne uroczystości:)

Łańcuszek jest mocny i nie stracił koloru.
Można odpiąć go jeśli sie chce i nosić torebkę jako kopertówkę.




Będzie pasowała do wielu moich sukienek.
Już ja widzę w wielu fajnych połączeniach:)

No i będę się z nią czuła jak prawdziwa Lady Milion:)


Cena w internecie: Szukałam, szukałam i nie znalazłam. 
Wydaje mi sie że mogła być tylko dostępna w komplecie z perfumami.
  Cena za która ja kupiłam: 8.00 zł
Mam trochę nowości biżuteryjnych także spodziewajcie się niedługo posta z serii Biżuteryjnie:) Ostatnio dorwałam w sh takie cudowne naszyjniki za bezcen...no ale nie zdradzam, same zobaczycie:)
Jeszcze przed nim będzie lutowe próbkowe denko także czekajcie cierpliwie:)


Aktualka:
  
PILNE!

MAM DO WAS WIELKĄ PROŚBĘ DZIEWCZYNY:)

Chciałabym was prosić o lajki dla mojej Kochanej przyjaciółki w pewnym konkursie na fb.
Chciałabym żeby jej się udało bo wiem jak jej na tym zależy.

https://www.facebook.com/izapab

Tu jest link do jej tablicy.
 Chodzi o zalajkowanie pierwszego w kolejności posta pod profilem.

Jeśli możecie to poświęćcie chwilkę:)
Bardzo Wam za to dziękuje w imieniu moim jak i mojej przyjaciółki:)



Serdecznie Was Pozdrawiam:*

9 komentarzy:

  1. Cudo! Jeżeli zdjęcia nie oddają uroku to nie wiem jak wygląda, bo widzę, że niesamowicie.... bomba! Naprawdę istne cudo:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetna torebka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa torebka, tylko nie w moim stylu:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna jest;)
    mogłabym prosić o kliknięcie w banner Sheinside na moim blogu? z góry bardzo dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. nie w moim stylu, ale cena świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna torebka, mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna torebka;) a cena cudowna :D
    pozdrawiam, http://likesilvergirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń