środa, 6 marca 2013

Biżuteryjnie: Naszyjnik z kameą i sekretnikiem

Witam Was Dziewczyny:)



Miało być próbkowe denko ale zmieniłam zdanie.
Kobieta zmienną jest;)

Postanowiłam Wam dzisiaj pokazać jedną z moich najświeższych biżuteryjnych zdobyczy a mianowicie śliczny naszyjnik z kameą i sekretnikiem.
Jak go tylko ujrzałam w sh to z miejsca się zakochałam. 
Uznałam że takie cudeńka nie powinny leżeć samotnie w ciucholandzie.
Zabrałam go więc ze sobą do domu:)




 Naszyjnik jest bardzo leciutki, nie obciąża szyji.
Nie jest też w żaden sposób zniszczony. 
No ale w tym sh w którym czasami kupuje biżuterie, zawsze jest ona w stanie bardzo dobrym.




 Zamiast perełki, z jednej strony naszyjnika znajduje się sekretnik.
Na początku wcale go nie zauważyłam. 
Myślałam że to tylko kolejna zawieszka:)





Planuje umieścić w nim zdjęcie TŻ - ta tylko najpierw muszę je odpowiednio zmniejszyć:)

Naszyjnik bajecznie prezentuje się na szyji.
Chciałabym go kiedyś założyć do którejś eleganckiej sukienki z mojej kolekcji:)


Cena mnie rozbawiła i myślę że Was też rozbawi.
Kupiłam go na wagę więc kosztował mnie całe 1.50 zł :D


A Wam udało sie kiedyś kupić tak tanio biżuterię?:)


 W kolejnej notce z tego cyklu pokażę Wam drugi naszyjnik upolowany za grosze:)


Buziaki:*

32 komentarze:

  1. Super naszyjnik ;) kamea jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czemu w moich sh nie mają biżuterii? :( ten naszyjnik jest piękny i cena rzeczywiście - śmieszna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w SH jest biżu, ale taka tandeta że matko i córko :p

      Usuń
    2. u mnei na szmatach tez bizu nie ma :((( ale wez ta cena hahah :D ekstra!!!!!

      Usuń
  3. sliczny i inny niz wszystkie<3

    OdpowiedzUsuń
  4. jeej , śliczny ! ;D ♥

    zapraszam, u mnie ROZDANIE.
    http://nutellaaa-lover.blogspot.com/2013/03/moje-pierwsze-rodzanie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. naszyjnik jest po prostu cudowny! jak widzę takie śliczności upolowane w sh to pluję sobie w brodę, że nie mam za dużo czasu na chodzenie po nich;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojaaa, ależ piękny! I to miejsce na zdjęcie, no idealny.. Pierwszy raz słyszę, że w SH można kupić biżuterię, ja się nigdy z tym nie spotkałam :(

    OdpowiedzUsuń
  7. boski :))
    masz śliczny blog. obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Great blog. Lets follow each other?
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  9. jest wyjątkowy, i wygląda bardzo stylowo

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny i oryginalny :)
    www.me-and-my-passions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super naszyjnik, nigdy nie dało mi się dorwać cos tak fajnego i taniego :((

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo oryginalna propozycja :)
    Pozdrawiam i zapraszam na wiosenne rozdanie :)
    http://covtrawiepiszczy.blogspot.com/2013/03/wiosenne-wariacje-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Naszyjnik bardzo ciekawy, aż nie da się uwierzyć, że za 1,50zł :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jej...śliczny naszyjnik!Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć nominowałam Cię do nagrody Libster Awords i serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w tej zabawie :) szczegóły na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  16. mistrzyni okazji z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny! bardzo do Ciebie pasuje, Szczęściaro :)
    buziaki,
    G.

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny naszyjnik, zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie prezentuje się bardzo ciekawie :) i to w SH! Nieźle! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. cieszę się, że paczka doszła w całości, ponieważ razem z paczką dla Ciebie wysyłalam paczke dla kumpeli i własnie sie dowiedziałam, ze została rozkradziona i dotarła w częsciach z połową brakujacych rzeczy, a te, co doszły to są zniszczone ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny naszyjnik:)
    Zapraszam na konkurs:)
    Do wygrania kosmetyki z CLINIQUE
    http://nowakosiaaa.blogspot.com/2013/03/competition.html

    OdpowiedzUsuń