czwartek, 14 marca 2013

Lutowe próbkowe denko :)

Witam Was serdecznie :)



Też macie dosyć zimy?
Ja na śnieg już nie mogę patrzeć. 
Czekam z utęsknieniem na kolejne pojawienie się słońca i mam wielką nadzieję że z końcem tego tygodnia pożegnamy zimę na dobre:)


Powracam dzisiaj z lutowym próbkowym denkiem. 
Miało być dodane wcześniej ale miałam trochę rzeczy na głowie:)
Lepiej późno niż wcale:)

Nie zużyłam zbyt wielu próbek w lutym ale w tym miesiącu to nadrabiam i na koniec miesiąca powinno być ono większe:)


Szampon odbudowujący - Eubiona

 
 Po tym jednym użyciu jestem bardzo ciekawa produktu pełnowymiarowego.
Szampon fajnie oczyścił mi włosy i miał taki słodki, przyjemny zapach że ich mycie stało sie prawdziwą frajdą:) 
Włosy po nim były lekkie, sypkie i pięknie pachnące:)
Muszę koniecznie zakupić pełnowymiarową wersje:)


 Szampon do włosów głęboko oczyszczający - Pilomax
Szampon pielęgnacyjny łupież tłusty - Pilomax
 

 Oba szampony sprawdziły się całkiem nieźle.
Miałam wrażenie głębokiego oczyszczenia włosów, czułam taką lekkość na głowie:)
Szampon pielęgnacyjny miał intensywny, mentolowy zapach a głęboko oczyszczający znacznie łagodniejszy, przyjemniejszy w odbiorze.
Może kiedyś skuszę się na pełnowymiarowe wersje.


Krem Niszcz pryszcz na noc - Kosmetyki DLA
 

 Bardzo przypadł mi do gustu. Zresztą tak jak jego dzienny odpowiednik.
(Recenzja TU)
Starczył mi na kilka użyć. 
Dobrze nawilżył strefę suchą mojej twarzy. Rano była miękka i gładka:)
Chciałabym przetestować pełnowymiarowy produkt bo zapowiada się ciekawie:)


Podkład Matte Morphose - Loreal


Mój absolutny ulubieniec z tego zestawienia.
Gdy nałożyłam go pierwszy raz na palec pomyślałam że jest zbyt ciemny dla mojej karnacji. Jakie wielkie było moje zdziwienie wtedy gdy chciałam rozprowadzić go na twarzy.
Przejechałam po niej palcami z podkładem a on...zniknął;)
Dosłownie wtopił się w skórę pozostawiając ją nieskazitelną, idealnie zmatowioną i miękką.
Utrzymał się cały dzień a ja wyglądałam jakbym dopiero zrobiła makijaż.
Zostałam przez niego oczarowana. 
Na allegro znalazłam kilka sztuk tego podkładu i na 100% kupuję pełnowymiarowy produkt:)


No i to na razie tyle:)
Niewiele ale jest:)


Jeszcze małe ogłoszenie:)

Jak możecie zauważyć liczba obserwatorów mojego bloga dobiła 200:)
Dziękuje Wam bardzo że jesteście:)
Gdyby nie Wy, nie byłoby tego bloga:)

W związku z tym, chcę w najbliższym czasie zrobić rozdanie.
I tu pytanie do Was.
Co byście chciały wygrać? 
Coś z kolorówki czy z pielęgnacji?:)
Piszcie:)


Buziaki:*

16 komentarzy:

  1. super:)) nic z tego jeszcze nie mialam okazji uzywac

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też już chcę wiosnę :( Ten podkłąad to faktycznie jakiś fenomen, kupuj pełne opakowanie i rób recenzję, jestem ciekawa czy też tak dobrze wypadnie :D
    A co do rozdania to kolorówkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam też te próbki szamponów Pilomax ale jeszcze ich nie używałam:)

    PS. zapraszam Cię na rozdanie do mnie jeśli masz ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też mam nadzieję, że w końcu będzie wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam żadnego z tych produktów,
    A co do pytania to może coś z pielęgnacji? :)

    U mnie ruszyło właśnie rozdanie - zapraszam ;) Może tym razem szczęście Ci dopisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyli już wiem, że muszę kupić ten szampon odbudowujący:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem nr 201:)
    pozdrawiam i obserwuję :)
    http://mydyversity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. szampon z Pilomaxu jest bardzo dobry.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi! Lovely blog and great post! I would like to invite you to know my blog, do you like? ;) www.mvesblog.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie używałam żadnego z tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No ładnie ładnie :) świewny blog i mam nadzieję że tak zostanie?? :D cieszę sie że wpadłam przez przypadek ... OBSERWUJE :D

    Zapraszam do mnie DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie uzywalam zadnego z nich jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietna notka, milo sie ja czyta. ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. tez mam kochana nadzieje,ze ta zima juz sie w tym tygodniu skonczy,wyjatkowo sie w tym roku ciagnie...:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam na rozdanie http://modnania.blogspot.com/2013/03/urodzinowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam jestem nową czytelniczką, czytam, czytam a przy okazji zapraszam do mnie :):*

    kasiulekkochany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń