piątek, 29 marca 2013

Makijaż z zajęc kosmetycznych i tajemnicza paczka;)

Witam Was serdecznie Dziewczyny:)


Dzisiaj będzie krótki post bo trwają u mnie gorączkowe przygotowania do Świąt:)
W większości wszystko jest posprzątane, zostało tylko kilka rzeczy do zrobienia:)

W tym roku szykują się nietypowe Święta, bardziej przypominają mi one Boże Narodzenie niż Wielkanoc:)
Wiosno! Gdzie jesteś? Bo my tu czekamy i marzniemy;D


Dzisiaj chciałabym pokazać Wam makijaż który wyczarowała na moich oczach moja koleżanka Kasia na zajęciach kosmetycznych:)
Byłam zachwycona:)
Aż żal mi było go zmywać na koniec dnia:)







Załamują mnie tylko moje rzęsiska, rosną sobie we wszystkie strony;)


Jak Wam się podoba?:)


Przyszła do mnie wczoraj pewna paczuszka ze sklepu Bodyland.pl:)
Bardzo zainteresowała mnie oferta sklepu więc dokonałam zakupu:)

I to jest pytanie do Was:)
Jak myślicie, co może skrywać ta paczka?;)


Wszystko wyjaśni się w następnej notce, na razie ciekawa jestem Waszych typów;)

Pozdrawiam:)
Buziaki:*

12 komentarzy:

  1. o jaaa... jaka paka...nie mam pojęcia co tam jest, ale mnie ciekawi i czekam na kolejna notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo jestem ciekawa co się w paczce znajduje nie podejrzewam co tam może się znajdować:) Makijaż cudny.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny ten makijaż, też bym go nie chciała zmywać ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. może to kosmetyki do podobnego cudnego makijażu ?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż jest cudowny <3
    www.prose-marakuja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny makijaż, taki delikatny, idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczny makijaz... bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej to Ty się z tym zębem masz!!! Już kiedyś chyba pisałaś, że Cię boli!!! A co do mnie...to wiem, że wyglądam młodo...bo tak się czuję... jestem już po studiach... rok po magisterce..a w tym roku stuknie mi 25 lat... ale dopiero w grudniu :) rocznik 88 jestem :)

      Usuń
    2. Ojej!!! Przytul :** żeby nie bolal :)))

      Powiem Ci, że wszyscy mi mówią, że wyglądam młodo :) i to mnie cieszy bo ja się młodo czuje :D Zresztą co ja gadam!! JA jestem młoda hehe :D:D :)

      Usuń
  8. Super blog!!! :D
    Wesołych Świąt ♥
    see-you-now.blog.pl
    Zapraszam!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super makijaż oka!!! bardzo mi się podoba. a ja wróciłam do blogowania jak mówiłam. a jutro na konkurs się zapiszę, a co :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń