sobota, 23 marca 2013

Multum nowości i info o konkursie:)

Witam Was serdecznie Dziewczyny:)


No i znów kolejny wpis nowościowy. A miało ich szybko nie być...
Ale takie jest życie. Jednego dnia myśli się że nowości nie będzie a następnego dnia zaczynają się one pojawiać;)
Przez ten krótki czas zebrało się ich trochę więc dzisiaj je podsumuje:)

No to zaczynam;)


Wygrana z rozdania organizowanego na blogu http://hellolexi.blogspot.co.uk
Nagrody wspaniałe:)
Cudowna kartka z motylkiem, zostawiłam ją sobie na pamiątkę:)
Wszystkie takie kartki zostawiam:)


Wygrana z rozdania organizowanego na blogu http://loveshopping91.blogspot.com/
Kocham to masełko<3
Zresztą wszystkie nagrody bardzo mi sie spodobaly:)


Wygrana z rozdania organizowanego na blogu
Krem Bielendy mnie po prostu oczarował:)
A z żelem po goleniu zaprzyjaźnił się TŻ:)


Wygrana z rozdania organizowanego na blogu http://fallinnailove.blogspot.com/
Lakier po prostu podbił moje serce:)
Jego kolor jest całkowicie w moim typie:)


Wygrana z rozdania organizowanego na blogu 
Była jeszcze czarna bransoletka ale ją nosiłam i zapomniałam ją dołączyć:)
A ta baza pod makijaż...no bajka:) Już ja uwielbiam:)


Wygrana z rozdania organizowanego na blogu 

 Marzyłam o kosmetykach Revitacell i marzenie się spełniło:)
Szczególnie o tej odżywce do rzęs:) Zabieram sie do testów:)


W czwartek dowiedziałam sie że wygrałam klasyczny zestaw kosmetyków Joko na blogu http://www.siulka.pl/ a dziś że wygrałam rozdanie na blogu http://plantofelek.blogspot.com/ :)

Zadania konkursowe obu tych rozdań były świetne;) 
Szczególnie zadanie u Plantofelka mnie rozbroiło;D
Rozmarzyłam się i...się udało:)
Nagrody są przewspaniałe:)
Jak już do mnie trafią to je Wam pokażę:)



 No i na koniec informacja o konkursie w którym biorę udział:)
Nagrodą jest organizer na kosmetyki:)
Mi by sie przydał bo mam kompletny rozgardiasz;D 
Nie mam gdzie ich trzymać:)




Zapraszam do udziału:)


No i to by było na tyle:)

Trwają u mnie przygotowania do rozdania dla Was:)
Także bądźcie czujne...rozdanie może pojawić się już na dniach:)

Buziaki:*

18 komentarzy:

  1. wygrałaś tak dużo rozdań! jak to możliwe ?:D

    OdpowiedzUsuń
  2. no nie wierze-ale masz szczescie!!! Mi nie udało sie jeszce wygrać ani jednego rozdania!!! :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja naprawdę nie wiem, jak ty to robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle wygranych, nieźle działasz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, szczęściara z Ciebie ;)
    Miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaale wygranych! mega zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. :) Może to wynika z tego, że tak jak u mnie mało osób się zgłasza na rozdania :) A np ja mam kolejne ^.^ A zgłosiły się całe 2 osoby.Cieszę się, że baza się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygrywa, bo ma szczęście :D Gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju jakie Ty masz szczęście! Nie warto brać udziału w konkursach w których Ty bierzesz udział bo nie mamy z Tobą szans:P Gratuluję ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. To może ja spróbuję szczęścia u Ciebie tym razem:) Ale u mnie też znowu szanse:) Kosisz konkurencję chyba wszędzie:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj Kochana Ty to masz szczescie w takich rozdanaich!! Super nagrody :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Serenuś, rozwaliłaś system xD

    OdpowiedzUsuń