piątek, 12 kwietnia 2013

Nowe nabytki i przesyłki czyli czego Wam jeszcze Serenitka nie pokazała:)

Witam Serdecznie:)


Dzisiaj będzie post zbiorczy złożony przeważnie z moich nowych nabytków, ale i też takich które leżały sobie w kącie, w zapomnieniu i czekały aż je wydobędę na światło dzienne.
Trochę się tego nazbierało bo z moją kurzą pamięcią pominęłam wiele, wiele rzeczy i jestem teraz zaskoczona jak mogłam o nich zapomnieć.


No to tak jak mówią na składzie węgla: Jedziemy z tym koksem ;D



Na pierwszy ogień idzie pewna rzecz o której marzyłam od kiedy ujrzałam ją na innych kosmetycznych blogach.
W moich oczach było to świetne rozwiązanie i postanowiłam sobie wtedy że gdy tylko pojawią się fundusze dokonam zakupu
Mowa oczywiście o mojej palecie magnetycznej Inglota:)



Kupiłam ją na allegro.
 Przełożyłam do niej tylko kilka cieni bo reszta to cięższe przypadki i będę musiała się z nimi dłużej pomęczyć.

Nie obyło się bez dramatu przy przekładaniu.
Zniszczył mi sie potrójny cień Virtuala a niektóre cienie trochę się zniekształciły albo ukruszyły przy przenosinach.:( 
Naprawiłam zniszczony cień przy pomocy spirytusu i pieniążka gdy cień wyschnął ale to już nie będzie to samo:(

 Teraz będę ostrożniejsza żeby nie powtórzyć moich wcześniejszych błędów.

Paleta spisuje sie znakomicie, w mojej kosmetyczce jest teraz więcej miejsca:)


Następnie udało mi sie upolować na stronie gratyzchaty.pl okularki żelowe
z Avonu za koszt wysyłki czyli całe 3.80 zł

Rewelacja:)



Za udział w rozdaniu z wholesale-orders na pewnym blogu, dostałam do wykorzystania 3 USD
i zakupiłam tą bransoletkę:) 

Przesyłka była oczywiście darmowa:)



 W sh, w moim mieście, kupiłam ten zestawik:)
 Czekoladowy płyn do kąpieli i truskawkowy krem do ciała.
 Data ważności oczywiście jest w porządku, a każdy z tych kosmetyków ma zabezpieczającą folię pod zakrętką co znaczy że nie były otwierane.
Jestem ciekawa ich zapachu ale mam otwarte inne balsamy i płyny więc sobie poczekają na swoja kolej.



 W tym samym sh kupiłam ciężarki kilogramowe za 10 zł:)



Przybyła do mnie nagroda z rozdania organizowanego na blogu http://plantofelek.blogspot.com/
Czepek pod prysznic jest genialny:)
Zresztą wszystkie nagrody są wspaniałe:)



Nagroda z rozdania organizowanego na blogu http://polyvory.blogspot.com/


 
I kolejna nagroda, tym razem z rozdania z Joko organizowanego na blogu http://www.siulka.pl/


 
No i na koniec nagroda z konkursu organizowanego na blogu http://fashionznaczymoda.blogspot.com/
Przyszła do mnie już dawno bo te lakiery to kolekcja Walentynkowa.
 Wszystkie bardzo mi się podobają:)




Sporo tego było ale jakoś przebrnęłam przez zaległości:)
Przybyło mi też biżuterii ale o niej poczytacie w postach z serii Biżuteryjnie:)

 
Pozdrawiam:) 
Buziaki:*

21 komentarzy:

  1. Fajne rzeczy, świetna ta paletka cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale wspaniałości i ile szczęścia miałaś w rozdaniach - pozazdrościć :)
    www.me-and-my-passions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ten komplet biżuterii jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow !
    ile cudownych rzeczy !
    i fajne nagrody !
    u mnie na blogu można wygrać okularki ;)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same wspaniałości, gratuluję :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile nowości?! :) Joko chętnie bym wypróbowała, nie miałam jeszcze nic z tej firmy ;) Mam tą paletkę z Inglota i jestem bardzo zadowolona - też zniszczyłam kilka cieni chcąc je przenieść do paletki (buuuu) :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam cienie inglota :)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, ale wyrwałaś te hantelki, aż zadroszczę :D A paletka też mi się marzy, ale na razie poradziłam sobie samoróbką i skleciłam domową z opakowania po CD i magnesów z lodówki :P

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki masz fajny sh ze tam takie kosmetyki mozna dostac ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. hej ;) dziś dostałaś ode mnie prezent - nominację LBA :)
    Mam nadzieję, że to miła niespodzianka
    Zatem zapraszam: http://papusiu.blogspot.com/2013/04/kulinarne-nominacje-liebster-award.html

    Zapraszam również do obserwowanych publicznie,
    Ania M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny komplet biżuterii ♥
    pozdrawiam, Berries

    OdpowiedzUsuń
  12. great! would you like to follow each other in gfc and bloglovin? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  13. alez cuda!;)
    zapraszam serdecznie do siebie na rozdanie;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć, nominowałam Cię do Liebster Award, szczegóły na moim blogu:) Zapraszam do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  15. No masz szczęście do wygrywania:) Najbardziej oczarowały mnie płyn i krem . Smacznie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale nowosci super,rybko Ty to masz szczescie,oddaj troche:D:**

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe zdobycze:) Gratuluję pięknych prezentów:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bransoletka z serduszkiem urocza;)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow ile nagród zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń