czwartek, 4 kwietnia 2013

Sekret tajemniczej paczki rozwiązany / Nowa karta: Bazarek

Witam Was serdecznie Dziewczyny:)


Miałam wcześniej dodać tą notkę ale tak wyszło że nie mogłam:)
Dziś wreszcie poznacie sekret tajemniczej paczki ze sklepu Bodyland.pl


Tajemnicza paczka skrywała....


Pędzle Hakuro! :)





Zakupiłam:

H51 - pędzel do podkładu
H18 - pędzel do podkładu (koci języczek)
H60 - pędzel do korektorów
H76 - pędzel do cieni do powiek
H77 - pędzel do cieni do powiek
H78 - pędzel do cieni do powiek

Planuje jeszcze kupić :

H85 - pędzel do kresek na powiekach
H55 - pędzel do pudru


Myślę że więcej mi teraz nie potrzeba:) 


A Wy jakich pędzli używacie?
Jak myślicie, Hakuro to dobry wybór?:)



I teraz drugi temat tej notki.
Mam zamiar stworzyć nową kartę po nagłówkiem a mianowicie - Bazarek.

Kiedyś uwielbiałam kupować ubrania i akcesoria przez internet.
Do tej pory wiele z tych rzeczy leży, jeszcze nie używane.
Pomyślałam że może któraś z Was będzie zainteresowana.
Ja i tak nie będę ich nosić a one w większości są nowe, z metkami:)


Do sprzedaży będą m.in. : rękawiczki całuski z ćwiekami, sukienka bombka atmosphere i spódniczka z eko skóry New Yorker :)

Ceny nie będą wygórowane bo wole sie dogadać z konkretną osoba co do ceny:)


No i to na razie tyle:)


Wypatrujcie powstania Bazarku:)


Buziaki:*

17 komentarzy:

  1. mam pędzel Hakuro H50, w życiu nie zamienię na inny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi sweety!! I've just discovered your blog and i like it very much!!
    Beautiful pictures and it is indeed an amazing post!! :)
    Tell me about my blog:
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne pędzle !
    też by mi się takie przydały :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O pędzelki to bardzo lubię, kiedyś ich nie używałam ale teraz nie wyobrażam sobie bez nich makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cierpię na brak fajnych pędzli. Mam zamiar to powoli zmieniać...

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama mam H51 i na pewno będziesz bardzo zadowolona z niego! Nie jest ani za mały (h50s) ani za duży (h50):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzę o nich! Ale póki co muszę się zadowolić pędzlami do pudru i cieni z avonu i do kresek z rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hakuro to świetny wybór! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mam niestety może kiedyś się dorobię:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Hakuro są trochę nie na moją kieszeń, ale kupiłam pędzle innej firmy, z których póki co jestem bardzo zadowolona. Nie mogę jednak zdradzić jakie, bo właśnie szykuję haulową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja narazie działam na Maestro, ale Hakura też mnie kusi :) Gratuluję, udanych zakupów hehe. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne pędzle :) przydałaby mi się taka kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  13. napisz kochana mi cos o nich bo planuje kupic do pudru a nie jest tani wiec chce wiedziec czy warto;*

    OdpowiedzUsuń
  14. od zawsze o takich marzyłam:D,sprawdzaja sie?:)

    OdpowiedzUsuń
  15. te pędzle są naprawdę świetne.

    OdpowiedzUsuń