poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Wyniki Serenitkowego Rozdania Marcowego! :)

Witam:)


Dzisiaj przychodzę z oczekiwanymi przez Was wynikami 
Serenitkowego Rozdania Marcowego:)

Chce powiedzieć że nie spodziewałam się że tyle osób weźmie udział w rozdaniu.
Liczba zgłoszeń wprawiła mnie w zdumienie i jednocześnie ucieszyła:)
 

 Losowałam osobiście, a wszystko uwiecznił mój chłopak bo z zamkniętymi oczami nie mogłabym zrobić zdjęć;D


Zapraszam na wyniki:)


Przygotowane i przemieszane losy:)



 Losy w "maszynie losującej" ;)



Losuję, losuję....



I mamy zwyciężczynię :)



A jest nią... 

Alicja Matysiak!

Gratuluje!




Alicjo, zaraz pisze do Ciebie maila:)

 Jeśli w ciągu 3 dni nie dostanę  adresu do wysyłki, losuję kolejną osobę:)



Bardzo wszystkim dziękuje za udział:)
Chciałabym obdarować Was wszystkie ale niestety mogę tylko jedną osobę.


Ale mam dobrą wiadomość:)
Już w czerwcu mój blog obchodzi roczek.
W związku z tym planuje rozdanie z atrakcyjnymi nagrodami.
Zastanawiałam się m.in. nad paletą Sleeka.


A może Wy macie jakieś propozycje?
Co chciałybyście wygrac?:)
Piszcie w komentarzach.


Buziaki:*

18 komentarzy:

  1. Gratulację dla zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo!!;) Jestem zaskoczona!;) Suuuper!! Maila już wysłałm;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. gratki! może nastepnym razem mi się uda ;) http://copacabanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. brawo
    Super blog i ekstra zdjęcia .
    Jeśli będziesz obserwować mój blog i zostawisz link do siebie pod ostatnim postem na pewno się odwdzięczę .

    ZAPRASZAM http://ikadaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda,ze nie inna Alicja :D.Gratulacje:P!

    OdpowiedzUsuń