czwartek, 9 maja 2013

Mój szminkowy ulubieniec od Astora

Witam Serdecznie:)


No i znowu mnie tyle nie było...ten czas tak szybko mi ucieka że zanim si spostrzegłam nastał maj.
A wokoło coraz cieplej:) Taka pogoda to dla mnie prawdziwy raj:)
I na wiosnę, jak to zawsze u mnie bywa, przebudził się we mnie mój zakupoholizm...próbowałam nad nim zapanować ale jak tylko zrobiło się cieplej to zerwał się ze smyczy i przetrzepał kilka ciucholandów na swojej drodze:)
Przybyły mi nie tylko ubrania. Kosmetyki też, ku niezadowoleniu mojej wypchanej kosmetyczki.
Jednym z takich niedawnych nabytków jest moja ukochana szminka którą dzisiaj chce Wam pokazać:)


Astor - Rouge Couture 111 Nude Lingerie


 Opakowanie:

 Opakowanie mnie zauroczyło. 
Jest bardzo efektowne i eleganckie, zwraca uwagę.
Szminka ma szczelne, zatrzaskowe zamykanie przez co wiem że nie otworzy się w torebce.



 

 Kolor:

 Piękny, delikatny kolor który podkreśla naturalną barwę ust dlatego lubię używać jej na co dzień.
Dzięki temu że zawiera mikrodrobinki usta są subtelnie rozświetlone. 
Tak jak lubię, bez bazarowego połysku.




 Zapach:

 Zapach jest w moim mniemaniu przyjemny.
Niezbyt intensywny, taki "kosmetyczny". 
Często można go spotkać w pomadkach.


Pomadka łatwo się rozprowadza na ustach i ma całkiem przyzwoitą trwałość.
Zauważyłam, że po posiłku i wypiciu szklanki wody starła się tylko trochę.
A gdy w końcu zniknęła z ust to pozostały drobinki które nadawały ustom blask.
Bez jedzenia i picia trzyma się na ustach około 3 godzin.
Nie zauważyłam nawilżenia ust ale dla mnie to nie jest wada bo od tego mam pomadki ochronne i masełko Nivea:)

A tak się prezentuje na ustach:

Usta bez szminki


 Usta z nałożoną szminką



Podsumowując:


 Kocham tą szminkę<3
Odpowiada mi w niej wszystko: od opakowania, przez zapach, po efekt na ustach.
Zawsze mam ją przy sobie:)



Gdzie i za ile: np. www.ekobieca.pl - 6.99 zł



 Używała któraś z Was tej szminki?
A może innego koloru z tej linii?:)



Buziaki:*

23 komentarze:

  1. Bardziej nazwałabym ją błyszczykiem... a swoją drogą , to Twoje naturalne usta mają kolor taki jakby były pomalowane szminką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne opakowanie i ładnie prezentuje sie na ustach :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne opakowanie ;))
    kolorek tez niczego sobie, uwielbiam róże;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubie takich szminek ;c chyba w ogole szminek nie lubie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna! bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolor. 6,99 ?! muszę zaglądnąć na tą stronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny ma kolorek. Ja obecnie szukam bardziej matujących bo zbliża się lato i nie chcę nabłyszczać usta skoro świecie mi się twarza ;P hehe
    Ale naprawdę szminka jest super;)

    OdpowiedzUsuń
  8. hm... jakoś ten połysk mi nie przypadł do gustu,wolę matowe..

    OdpowiedzUsuń
  9. mój zakupoholizm też ma silniejszą wolę niż ja ;)
    a po przeczytaniu odpadłam widząc cenę. chyba powinnam polubić szminki ;)

    pozdrawiam, Cholera Naczelna / 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. lovely color!!

    I am hosting a giveaway on my blog and I think you would be intrested-
    http://www.mybrokeneggshells.com/
    Win A Free Piece From Oasap on my blog!

    OdpowiedzUsuń
  11. lovely colour!
    yes the giveaway is open internationally.

    Win Something

    Awesome Of Your Choice From Oasap

    A birthday giveaway!
    Enter it and make me happy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetn :) Nadaje bardzo ładny połysk :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kochana zapraszam do siebie na rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny kolor :)

    zapraszam do konkursu :)
    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice lip color! Pretty!
    ★♡ New Fashion Post (^_^) ♡★
    Gliks.com Brings Chevron Prints Back with Shopping Discounts

    ONGOING GIVEAWAY: Join my OASAP May Giveaway <--[click] and win $30+-- Clothing / Accessories!

    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage
    | Bloglovin' | NetworkedBlogs | Google+ |

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam jeszcze... ale ladny kolorek :))) Ja mam mnostwo szminek ale jak przyjdzie gdzies wychodzic to zawsze zapominam i nic na ustach nie mam hahah :D

    OdpowiedzUsuń
  17. mam szminkę z tej serii ale w innym kolorze, blado-różową. szkoda, żę nie jest odrobinę ciemniejsza ale i tak ją lubię

    OdpowiedzUsuń
  18. Na ustach wygląda obłędnie, lekko i świeżo ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. już dla samego opakowania mam ochotę ją kupić :D piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń