niedziela, 26 maja 2013

Moje hity upolowane w secondhandzie cz. 1

Witam Was serdecznie dziewczyny:)


Czas ucieka mi w zastraszającym tempie. 
Miałam dodać notkę już dawno, ale zawsze coś wypadało.
W końcu się zebrałam i powiedziałam sobie że nie wstaje od komputera dopóki nie skończę:)

Dzisiaj pokaże Wam 1 część moich hitów ciucholandowych czyli ciuszków które cenię najbardziej i których nigdy bym nie oddała:)
Niektóre fotki będą zapożyczone z innych stron internetowych bo czasami takie zdjęcia bardziej oddają urodę ciuszków:)


1. Pudrowa sukienka z falbanek H&M

Zdjęcie pochodzi ze strony stylio.pl

Jestem dumną posiadaczką tej sukienki:) 
Zakładam ją do szortów bo jestem dosyć wysoka i jest za krótka by nosić ją bez niczego. Ale i tak jest jedną z moich ulubionych rzeczy:)


2. Spódniczka w serduszka ASOS

Zdjęcie pochodzi ze strony szafa.pl

Posiadam taka spódniczkę tylko w kolorze bezowym w czarne serduszka.
Jest urocza:)
Niestety to jedyne zdjęcie jakie udało mi się znaleźć.


3. Pudrowa sukienka z falbankami H&M the Garden Collection

Zdjęcie pochodzi ze strony szafa.pl

Mam tą sukienkę ale też noszę ją jako tunikę:)
Jest prześliczna:)
Ostatnio kupiłam pasek którym będę ja spinać w pasie bo jest dosyć luźna.


4. Pudrowa koronkowa spódniczka Atmosphere

Zdjęcie pochodzi ze strony stylio.pl

Lekka, zwiewna spódniczka idealna na lato:)
Polubiłam się z nią i myślę że ta przyjaźń będzie trwała długo:)


c.d.n.... ;)

To na dzisiaj tyle:)

Niektórych ciuszków nie znalazłam w internecie więc będę je fotografować i postaram się szybko je tu wstawić:)

Lece nadrabiać duuuże zaległości na Waszych blogach:)

Buziaki:*

12 komentarzy:

  1. Wszystko co pokazujesz to mega perełki!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza sukienka z hm jest sliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. id like to invite you to my OASAP giveaway

    http://rnrfairytale.blogspot.com/2013/05/giveaway.html

    xx

    OdpowiedzUsuń
  4. ta pierwsza sukienka jest po prostu śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rzeczy :)
    Obserwujemy?
    Zapraszamy do wzięcia udziału w rozdaniu : http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/2013/05/rozdanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczy w pudrowym odcieniu są swietne szkoda że ja nie umiem robić takich zakupów

    OdpowiedzUsuń
  7. łaaaaał kochana gratuluje :) szkoda tylko,ze nie pokazujesz na sobie ale wszystko jest w 100% w moim guscie :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza sukienka jest cudna! :)

    OdpowiedzUsuń