środa, 29 maja 2013

Wycofuja micele...nie w naszych Biedronkach:)

Witam:)


Dzisiaj krótko.
Niedawno w blogosferze zapanowało poruszenie związane z wycofywaniem płynów micelarnych bebeauty w Biedronce.
No cóż...to może nie do końca była prawda:)

W Biedronce blisko mojego domu i innych Biedronkach przez około tydzień nie było płynów i nagle znowu się pojawiły.
Do dzisiejszego dnia pełno płynów stoi na półkach i nie wygląda że miałyby  stamtąd zniknąć.
Pozostaje tylko się cieszyć i trzymać kciuki żeby tak zostało:)



Zdjęcie zrobione z ukrycia podczas wczorajszych zakupów;)

Dobrze nie widać ale z tyłu jest mnóstwo buteleczek:)


Pozdrawiam:*

22 komentarze:

  1. właśnie przed chwilą dodałam podobnego posta :)
    tyle że ja słyszałam, że nie są wycofywane tylko zmieniają opakowanie i może cenę :> ale u Ciebie wygląda jakby zostało po staremu :-) cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie ja dzisiaj też zdziwiłam się, jak zobaczyłam, że znowu mnóstwo płynów micelarnych było na półce ;) No i po co ja robiłam zapasy?! :D Mam nadzieję, że jednak nie zostaną wycofane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w Biedronce wogóle nie znikły. Cały czas jest ich tam pełno, ale z obawy zaczęłam narzekać przed tatą, który po drodze z pracy kupił mi 6 sztuk:)

    OdpowiedzUsuń
  4. słyszałam, że tylko wygląd butelki się zmienia.
    U mnie w Biedronce tez mnóstwo ich stoi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używam takich płynów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobili sobie szum i wiele osób kupiło to i zyski im podskoczyły :P W mojej Biedrze też ostatnio było pełno, ale podobnie słyszałam, że same opakowania mają zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja ich nie używam, więc mi różnicy to nie robi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam, że są takie rozchwytywane :)
    zapraszam do mnie na Oasap Giveaway :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja sie ciesze ze ich nie wycofuja. fajnie sie sprawdzaja i sa mega tanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszyscy je tak wychwalają a ja ich jeszcze nie próbowałam :D w której to z tych naszych Piotrkowskich biedronek?? żebym wiedziała gdzie mam się po nie udać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice post. The header of your blog is beautiful!

    I have an international clothing giveaway on my blog(last day).
    Hope you participate!

    http://allthingsdesirable.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  12. To świetnie, bo ja jeszcze nie miałam okazji do wypróbowania, a nie ukrywam, że jestem ich bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. hehehe, a może po inwazji na Biedronki zmienili zdanie?;)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi! I invite you to take part in the competition. Prize-year stylish decoration of the store Persunmall.

    http://ulianna-life.blogspot.ru/2013/05/persunmall-giveaway.html # more

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja nie jestem w temacie :O Niczego nie słyszałam, i niczego nie zauważyłam :P
    PS Jeśli masz wrażenie, że przydałaby Ci się nowa para butów to wpadnij na nowego posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi, hi, to nic tylko brać ;) Jeszcze nie stosowałam, może się skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie też wczoraj pojawiło się ich mnóstwo :)

    OdpowiedzUsuń