poniedziałek, 24 czerwca 2013

Ciucholandowe cuda nad cudami:)

Witam Was serdecznie:)


Nie było mnie tu sporo czasu ale zawsze coś wypadało.
Jak nie egzaminy to choroba. 
Jeszcze jutro mam egzamin ale ten już będzie ostatni:)
Trzymajcie kciuki:)


A teraz pokaże Wam prawdziwe cudo, a właściwie cuda znalezione dzisiaj w sh.
Nigdy bym się nie spodziewała ze natknę się tam na takie rzeczy:) 
A tu proszę:)
Po takim zakupie dzień od razu staje się piękniejszy:)



A oto to tajemnicze cudo...
Domyślacie się już co jest w środku?;)



 W tym misternie zawiązanym etui znajdują się....


Pędzle EcoTools!!!



W tym małym komplecie pędzli znalazły się:

- pędzel do pudru 
- pędzel do różu i konturowania
- skośny pędzel do eyelinera
- pędzel do cieni
- pędzel do korektora


Są w stanie idealnym!
Po ich wyglądzie wnioskuje że nie były nigdy używane.
Włosie jest czyste, mięciutkie i nie wypada.
Trzonki nie są w żaden sposób uszkodzone.


I tak właśnie w ciucholandzie znalazłam wspaniałe pędzle:)
Czuje że będzie mi się ich świetnie używało:)


Kupione zostały za zawrotną cenę: 8 zł ;)



A Wy znajdujecie w sh w swoim mieście takie cuda nad cudami?:)


Buziaki:*

16 komentarzy:

  1. o kurde! :D jestem w szoku! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Łooooo, zazdraszczam wypatrzenia takiej perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To się nazywa mieć szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jasny gwint podaj natychmiast namiary na ten lumpeks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie miałaś farta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja juz tez cuda znajdywalam:) ale nie az takie jak ty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O ty, tego się nie spodziewałam :D Nawet pewnie jeden pędzel tej firmy tyle nie kosztuje xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam odwieczny problem z sh - wszyscy w tym kupują, zawsze mnie zachwyca co znajomi upolują, a ja nie umiem! :D Chyba brakuje mi cierpliwości do szperania...

    vamppiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze takich cudów jeszcze nie upolowałam :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również jestem w szoku. Ale Ci się udało dorwać wypasione pędzle! :)

    OdpowiedzUsuń