poniedziałek, 3 czerwca 2013

Pierwsze urodziny bloga!!! :)

Witam Serdecznie Kochane:)


Dzisiaj jest szczególny dzień. Szczególny dlatego że mój blog obchodzi rok swojego istnienia:)
To właśnie rok temu, 3 czerwca 2012 roku w niedzielę, nieśmiało wkroczyłam w świat blogosfery.



 zdjęcie pochodzi ze strony freepik.com
  
Wtedy jeszcze nie wierzyłam w siebie i w to że ktokolwiek będzie chciał czytać to co piszę.
Jednak stało się inaczej...
Poznałam mnóstwo przemiłych osób dla których pisałam i piszę tego bloga:)

Była chwila kryzysu, ale dostałam od Was tyle ciepłych słów i wsparcia że kryzys przeszedł bezpowrotnie:)

Chcę Wam podziękować za wszystkie komentarze które sprawiają mi wiele radości:)
Za to że jesteście i zaglądacie czasem do mnie:)

Chciałabym powiedzieć jeszcze tyle rzeczy ale myślę że słowa tego nie oddadzą...
Dlatego powiem tylko...


Dziękuje:)


Na następny rok pozostaje mi życzyć sobie tylko tego żeby ten blog stawał się coraz lepszy i żeby nadal przyjemnie się Wam na niego zaglądało:)
Bo bez Was nie będzie istniał:)



Planuje w tym miesiącu urodzinowe rozdanie:)
Podpowiedzcie mi co chciałybyście wygrać;)


Serdecznie Pozdrawiam:)
Buziaki:*

29 komentarzy:

  1. Gratuluję wytrwałości ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje :) Mój roczek bedzie na wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gartuluję.
    Mój blog też niedługo będzie miał roczek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje i życzę dalszej chęci do pracy ^^
    A wygrać hmmm.. może jakieś nowości? Typu piaskowe lakiery np. z Lovely ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję wytrwałości i życzę kolejnych rocznic i satysfakcji z tego co robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sto lat sto lat :) super kolejnego roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje :))) i życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję pierwszej rocznicy :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Miliona pomysłów na posty i jeszcze większej ilości obserwatorów życzę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje!:) Caaały rok!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sto lat kochana! :* A u mnie jutro mija roczek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. You are invited to my International Giveaway by Naked Minerals.

    Visit: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/06/international-giveaway-by-naked-minerals.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi, have a look at my blog, you can win a voucher of $30 of Chicnova!!
    http://www.curlsandbags.com

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję pierwszej rocznicy :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój blog świętował pierwszą rocznicę kilka dni przed tobą :) Pod koniec maja 2012 dołączyłam do blogsfery. Życzę Ci kolejnych lat tu z nami i oczywiście, aby 2013 był jeszcze bardziej udany dla bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje ;))
    Zapraszam na super rozdanie :)



    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję roczku, sama nie tak dawno obchodziłam ten roczek ;)
    100 latek i weny twórczej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czemu zawsze notki dodajesz w tak długim odstępie czasu??????Dziwnym trafem zawsze coś Ci wypada aż dziwne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie jest życie. Zawsze coś się dzieje więc czasem nie ma po prostu czasu i siły usiąść i coś napisać.

      Usuń
  19. ooo Gratulacje i powodzenia w dalszym blogowaniu! ;)

    Zapraszam do udziału w konkursie, gdzie do wygrania sa przepiękne bransoletki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję roczku! I życzę kolejnych! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń