niedziela, 30 czerwca 2013

Szare sukienki Atmosphere - Hot or Not?

Witam serdecznie:)


Dzisiaj powracam z prezentacją dwóch prawie bliźniaczych sukienek Atmosphere które udało nam się z mamą upolować w sh w zeszłym tygodniu.
Tak się złożyło że jedna z nich była na mój rozmiar a druga na rozmiar mamy:)
A oto one:)


Sukienka mamy




Lepiej widać i jest zaprezentowana na sylwetce:)


Moja sukienka


I niestety drugiej takiej samej nie znalazłam w internecie. Tylko podobne.


Na sylwetkach prezentują się świetnie:)

Kto wie, może kiedyś urządzimy w tych sukienkach sesje zdjęciową: "Matka i córka" ;)

Nie pamiętam dokładnych cen ale każda z nich kosztowała nas do 10 zł.


 
A Wy co o nich sądzicie?
Hot or Not?


Buziaki:*

18 komentarzy:

  1. Bardzo ładne ja też ostatnio w sh trafiłam na bardzo ładną sukienkę z atmosphere za bodajże 3zł jak się zbiorę i zrobię zdjęcie to też pokaże :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna ;D wystarczą jakies dodatki które ją rozweselą i będzie super ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne! Ćwieki chyba nadal w modzie więc prawie :D:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi akurat podobają się chabrowe tuniki z atmosphere.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne, chociaż tak leżąc na płasko średnio wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu.
    wwww.dzemper.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. lezac nie przekonuje ale wiem z doswiadczenia,ze takie rzeczy nabieraja afektu dopiero po ubraniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Easy entries for my giveaway..
    It will take a minute to join..
    http://fashionwithfitness.blogspot.com/2013/07/giveaway-win-free-clothes-from-persun.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepraszam za opóźnienie wyników rozdania, które pojawią się na blogu w ciągu 3 dni. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza sukienka, choć ja wolę takie ubrania w nieco żywszych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Love the dresses! The stud detailing is really awesome!

    Rebecca
    www.winnipegstyle.ca

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne sukieneczki :D jak najbardziej hot :)

    OdpowiedzUsuń