środa, 26 czerwca 2013

Zakupowy haul i przesyłki:)

Witam:)


Dzisiaj przychodzę do Was z zakupowym haulem i przesyłkowymi nowościami.


Haul miał być już wcześniej ale tak jak pisałam w poprzednim poście, miałam trochę na głowie.
Teraz jestem po egzaminach więc mogę poświęcić blogu więcej czasu.

Ale ja już nie przynudzam tylko pokazuje Wam co jeszcze oprócz pędzli EcoTools wyszperałam w secondhandach i innych sklepach:)


Pudrowa torebka Fiorelli

 Idealna do moich nudziakowych sukienek:)
Kupiona w sh za 6 zł:)


 Pudrowy koronkowy pasek Peacocks

Nowy, z metką.
Kupiony w sh za 2 zł:)


 Okulary przeciwsłoneczne BEN de LISI

Jak nowe.
Bardzo wygodne w użytkowaniu.
Kupione w sh za 5 zł


Balsam ochronny w spray z filtrem 50+ Uriage

 Nowy, jeszcze zafoliowany. Z długą datą ważności.
Kupiony jakiś czas temu w sh za 4 zł.


 Pachnące kwiatuszki do kąpieli Mandara SPA

 Pachną bosko:)
Kupione w sh za 3 zł.


Kosmetyczka NEXT

Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia:)
Od momentu zakupu nosze w niej wszystkie niezbędne mi na co dzień kosmetyczne drobiazgi:)
 Kupiona w sh za 1,72 zł ;)


 Henna do brwi i rzęs Verona

Ja nie muszę używać henny ale często robię ją mojej mamie:)
Bardzo ładnie pokrywa brwi i rzęsy:)
Kupiona w lokalnym sklepie kosmetycznym za 5 zł


 A teraz czas na przesyłki:)

 

Wygrana w rozdaniu organizowanym na blogu http://pracowniaporannychprzyjemnosci.blogspot.com


Wspaniałe nagrody:)
Wypróbowałam już bronzer MAC i jestem zachwycona:)


Wygrana w konkursie organizowanym na blogu http://capelllibelli.blogspot.com/


Przemiła blogerka dorzuciła jeszcze próbkę kolagenu do ciała BingoSpa ale zapomniałam ją dodać do zdjęcia:)


 Wygrana w rozdaniu organizowanym na blogu http://kamibalancee.wordpress.com/
 

Perfumy pachną cudownie:)
Trafiły w mój gust:)


Wygrana w rozdaniu organizowanym na blogu
http://www.make-up-today.com/


 Kolczyki są prześliczne i na pewno założę je
do wielu wieczorowych kreacji:)


 Wygrana u Plantofelka w konkursie Blogerki wietrzą szafę.

 Już kiedyś wygrałam rozdanie u Plantofelka tyle że na blogu.
A tu proszę, poszczęściło mi się jeszcze raz:)
Kurteczka jeansowa jest genialna;)
Zresztą wszystkie nagrody są rewelacyjne:)


No i to na razie tyle:)
Jeśli pojawią się nowe przesyłki i zdobycze to pojawi się nowy post o tej tematyce:)


A jak tam Wasze zdobycze?
Upolowałyście coś szałowego?


Buziaki:*

16 komentarzy:

  1. gratuluję wygranej, śliczne kolczyki. Szczęściara z Ciebie, ja nigdy takich perełek nie znalazłam w sh

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję świetnych wygranych.
    U mnie ostatnio podobny post publikowałam :)
    pasjekaroliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wow!! zawsze wiedziałam że second handy są kopalnią cudowności :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyczka z NEXTa jest świetna!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) Świetne rzeczy wygrzebujesz w SH :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, gratuluję wygranych :)
    Fajne zakupy, bardzo podoba mi się kosmetyczka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę obfity miesiąc. A zakupy całkiem niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyczka jest mega! :)
    Zapraszam serdecznie do mnie na mega konkurs z butikiem LOLA :)


    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Same wygrane;) Szczęściara!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne nagrody - gratuluję, zakupy też świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosmetyczka profesjonalnej wizażystki :D

    OdpowiedzUsuń