niedziela, 28 lipca 2013

Wymianka:)

Witam serdecznie:)


Łohoho, nie było mnie tu sporo czasu:( Przepraszam:(
A to dlatego że wiele się teraz dzieje w moim życiu, m.in. rozpoczęłam kurs prawa jazdy:)
Obecnie uczę się na egzamin:)
Życzcie mi powodzenia:)


Powracam z notką wymiankową.

Zamierzam stworzyć kartę pod nagłówkiem z takim samym tytułem jak ten post.
Będą w niej się pojawiać kosmetyki które albo nie są dla mojej skóry, albo kolorystycznie mi nie odpowiadają.


Niektóre wygrałam w rozdaniach i szkoda by było żeby leżały nie używane skoro mogą znaleźć nowy dom:)
A oto co chce wymienić:)


Błyszczyk Giordani Gold Dreamy Moments Oriflame w kolorze Crystallised Cherry Red
Błyszczyk nie był używany, sprawdzałam tylko kolor na
dłoni.




 Mineralny róż Alverde 02 Cherry
Nie używany, ma jeszcze ochronną folię.




 
Szminka Visions Oriflame 812 Golden Glaze
Nie używana. Sprawdziłam tylko kolor na dłoni.



 Puder spiekany Joko Mineral J06Napisy na wierzchu opakowania się zdrapały.
Mam nadzieje że nikomu to nie będzie przeszkadzać.
Nie używany, sprawdzony tylko na dłoni.




No i to na razie tyle:)

Skromnie bo niektóre kosmetyki porozdawałam w rodzinie:)

Jeśli Wam się coś spodoba piszcie w komentarzach:)
Ja poszukuje przede wszystkim:

- rozświetlacza
- bazy pod cienie
- dobrej odżywki do paznokci
Ale jeśli chcecie się wymienić i nie macie któreś z tych rzeczy to i tak piszcie.

Może coś mi się u Was spodoba:)


Buziaki:*

9 komentarzy:

  1. Ja mam ale raczej kolczyki na wymiane. Byłabyś zainteresowana?

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama muszę pomyśleć nad taką zakładką:) Róż wygląda fajnie, szkoda że sama mam ze trzy sztuki do wykończenia :D:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się na nic nie skuszę, bo sama mam za dużo :(
    Życzymy powodzenia na prawie jazdy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nonono, będzie nowa kierownica na drogach :)
    ucz się pilnie, zdaj szybko, bądź dobrym kierowcą :) [i nie dziękuj, by nie zapeszyć ;) ]

    pozdrawiam :) Cholera Naczelna z 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. kolory nieodpowiednie? :D :)

    zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawko fajna sprawa, nie wyobrażam sobie życia bez tego małego "plasticzku" :) Życzę powodzenia na egzaminie!
    z wymianki zainteresował mnie błyszczyk, ale ostatnimi czasy tak mało ich używam, że szkoda marnować ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej kochana! Bardzo serdecznie chciałabym Cię zaprosić na rozdanie na moim blogu, z okazji mojego powrotu na bloggera! Do wygrania duży zestaw kosmetyków Essence! http://lllilian.blogspot.com/2013/07/rozdanie-z-okazji-mojego-powrotu-takze.html
    A wystarczy tylko... jeden komentarz, by wziąć udział. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny pomysl:) bede obserwowala co tam wrzucasz:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej :) Znajdziesz może coś u mnie za róż Alverde ? Jakbyś była zainteresowana to mam jeszcze parę lakierów do wystawienia :)

    OdpowiedzUsuń