czwartek, 22 sierpnia 2013

Całuśne Czwartki - Gdy MAC tak ślicznie prosi to nie można odmówić:)

Witam serdecznie dziewczyny:)


Znowu długo mnie nie było. Bardzo przepraszam.
Ale wiadomo, wakacje. 
Jako że nie ma przedszkola to często zostaje z moim chrześniakiem:)


Dzisiaj chce Wam pokazać kolejny z moich nałogów.
Oprócz zakupoholizmu cierpię też na uzależnienie od wszelkiego rodzaju kosmetyków do ust.
Kocham szminki, błyszczyki, lip tinty itd... itd...
Mogłabym ich kupować coraz więcej i więcej.

W związku z tym wpadłam na pomysł że stworzę cotygodniową serię
"Całuśne Czwartki" podczas której co tydzień będę Wam pokazywać
i recenzować kolejny z kosmetyków z mojej całuśnej kolekcji.

( i to jeszcze nie jest wszystko;))
Chce Wam zaprezentować jedną z ukochanych szminek.
Uważam ją za perfekcyjną
:)

Niedawno co prawda zrecenzowałam jedną szminkę tu, na blogu, ale w czeluściach mojego kuferka z kosmetykami i w różnych torebkach odnalazłam moje zaginione skarby które zdeklasowały ją w kwestii bycia moja ulubioną.

Oto ona:
MAC - Pretty Please




 Ma piękny kolor delikatnego różu.
Dzięki mikroskopijnym drobinkom wspaniale rozświetla usta i nadaje im subtelnego, kobiecego wyglądu.




Co tu dużo mówić.
Łatwo się ją nakłada, jest trwała, a gdy już się ściera to równomiernie.

O jej zapachu mogłabym mówić wiele. Jest idealny.
Słodki, przyjemny ale nie duszący.
Tak powinny pachnąć wszystkie pomadki.

I bardzo ważna rzecz - nie przesusza ust!
A miałam ten problem np: z pomadkami Rimmela.
Widać że to zupełnie inna półka.

A tak prezentuje się na ustach:


W świetle naturalnym



W świetle flesza


Gdy tylko mi się skończy to kupuje następną:)

Jak Wam się podoba?:)


P.S: Jako że nie było chętnych na wymiankę to planuje zrobić małą oddawajkę kosmetyków.
Po co mają się przeterminować jak mogą trafić do kogoś, komu takie kolory będą pasować:)



Co powiecie na taki pomysł?
Piszcie w komentarzach:)


Buziaki:*

15 komentarzy:

  1. świetny pomysł :)
    I szminka tez mi się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysł spoko :) a kolor pomadki wg mnie taki sobie ;c nie mój styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł! :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szminka bardzo ładnie wygląda na ustach. A faktem jest że masz spory zapas mazideł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kolekcja :) Szminka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szminka idealnie by pasowała do mnie! v:) hahaha

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurde ale ty tego masz!!!
    A pomysł fajny :)

    kosmetycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł z tymi postami :) Szminka świetnie się prezentuje, idealna i do dziennego makijażu i do wieczorowego, żeby móc mocniej podkreślić oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. strasznie chciałabym przetestować kosmetyki MACa, szczególnie pomadki. Również mam fioła na punkcie ust, witaj w klubie :)) Świetny pomysł z tymi 'całuśnymi czwartkami' :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do udziału w kosmetycznym rozdaniu! :) Nagroda: mega zestaw kosmetyków i gadżetów, na optymistyczne rozpoczęcie roku szkolnego :D. Link do konkursu: http://make-up-charm.blogspot.com/2013/08/powrot-do-szkoy-wygraj-zestaw-kosmetykow.html

    OdpowiedzUsuń
  11. trochę nie mój kolor, wolę coś żywszego ;)

    OdpowiedzUsuń