czwartek, 29 sierpnia 2013

Całuśne Czwartki - szminka Lasting Finish by Kate Moss nr 03

Witam Serdecznie Dziewczyny:)


Dzisiaj kolejny Całuśny Czwartek i kolejna szminka z kolekcji do pokazania:)Bardzo ją lubię bo ma śliczny kolor:)
A oto i ona:

Rimmel - Lasting Finish by Kate Moss nr 03






Kolor to taki delikatny nudziak z różowymi tonami o satynowym wykończeniu.
Szminka nie posiada żadnych drobinek.



Z łatwością sunie się nią po ustach a kolor który na nich pozostawia ma idealnie kryjącą pigmentację.
Bez jedzenia i picia wytrzymuje max 3 godziny, ja mam manię poprawiania makijażu ust więc nawet nie czekam aż minie ten czas;)

Jest bardzo wydajna.
Często jej używam a do końca daleko:)

Zapach jest słodki,na początku był dla mnie lekko duszący ale z czasem przywykłam.
Jedni go polubią, drudzy znienawidzą;)

Uwielbiam opakowanie tych szminek.
Proste, klasyczne i eleganckie:)
Jedyną wadą tej szminki jest to że przesusza usta jeśli dobrze się nimi nie zajmiemy.
Mam tak z każdą szminką Rimmela.
Jednak poradziłam sobie z tym moim własnym sposobem.
Przed nałożeniem szminki, palcem wklepuje w usta odrobinkę Carmexu i dopiero je maluje.
Dzięki temu nie martwię się że szminka podkreśli suche skórki lub sprawi że usta nieładnie się zmarszczą.

Polecam tą szminkę i inne kolory z tej kolekcji bo rewelacyjnie wyglądają na ustach:)
Tutaj fotki:


W świetle naturalnym:




W świetle flesza:



I jak Wam się podoba?
Lubicie takie kolorki?:)


Zapraszam do udziału w rozdaniu:)


Buziaki:*

6 komentarzy:

  1. Obiecałas i jest:P bardzo ładny kolorek :) lubie neutralne barwy szminek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor dość ciekawy ale raczej nie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor, taki neutralny :) Lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. opakowanie bardzo mi się podoba! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Również lubię pomadki Rimmela. Ten odcień ślicznie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń