wtorek, 27 sierpnia 2013

Wielka prośba do Was!

Witam serdecznie:)


Mam do Was wielką prośbę dziewczyny.
Szukam jakiegoś ładnego makijażu dla brązowych oczu na jutro.
Jutro jest dla mnie bardzo ważny dzień i chciałabym wyglądać wyjątkowo:)

Sama szukałam w internecie ale jakoś nie mogę znaleźć nic sensownego.
Poszukuje czegoś takiego jak dzienne smoky eyes w kolorach złota i brązu pokazane jak je wykonać krok po kroku.

Może wy natknęłyście się na jakiś ładny makijaż który podkreśla brązowe oczy i będziecie mogły mi pomóc:)
Podawajcie linki w komentarzach:)

Z góry bardzo dziękuje za pomoc:*



Buziaki:*

3 komentarze:

  1. Hmn...dużo propozycji ma Katosu: http://fleszstyle.pl/wideo/
    No albo zapraszam na mój dzienny makijaż, o ktorym dzisiaj pisałam. Dodatkowo gdy mam więcej czasu robię bardziej wyciągniętą kreskę i dodaję kępki, jak również od środka oka daję złoty akcent zlotym cieniem star dust. :)
    Nie wiem cz pomogłam, ale w każdym razie życze powodzenie w poszukiwaniach:)

    OdpowiedzUsuń