czwartek, 12 września 2013

Całuśne Czwartki - Czterej jeźdźcy APOCALIPS(y) - Solstice

Witam Serdecznie:)



Dzisiaj kolejny CC i kolejna szminka z serii Apocalips a mianowicie Solstice.
Polubiłam się z nią bardziej niż z Nude Eclipse.
Dlaczego?
Zapraszam do lektury:)


Rimmel - APOCALIPS 201 Solstice



Opis producenta:

Koniec koloru jaki znałaś do tej pory!
Wstrząsająco głębokie odcienie i zjawiskowo gładki połysk.

Nowa szminka w płynie łączy w sobie najlepsze koncepcje szminki i błyszczyka - soczysty płyn z czystymi pigmentami koloru o bogatym kolorze, fenomenalny połysk i wyjątkowy komfort, który utrzymuje się przez cały dzień. Formuła szminki sprawia, że usta mają wyjątkowo mocny i odważny kolor.
Nowa szminka w płynie, APOCALIPS, to kremowa i odżywiająca konsystencja, która za jednym pociągnięciem fantastycznego, nowego aplikatora z mikro-zbiorniczkiem, łatwo i równomiernie się rozprowadza, pozostawiając usta w pięknym kolorze oraz nawilżone godzina po godzinie.
To koniec znanego dotąd koloru.





Kolor określiłabym jako zgaszony róż z delikatnymi drobinkami.
Bardziej przypadł mi do gustu niż nudziak bo jest zbliżony barwą do naturalnego koloru ust.
Idealny do używania na co dzień.


Nudziakiem ciężej było mi równomiernie pokryć usta.
Tu nie ma takiego problemu.
No i w tym przypadku lepiej operowało mi się aplikatorem.
Smugi w poprzednim przypadku musiały być spowodowane jasnym odcieniem szminki lub moją niewprawną ręką;)


O tym co sądzę o opakowaniu, zapachu i wytrzymałości szminki możecie sobie poczytać TUTAJ
Dodam tylko że równomiernie znika z ust a drobinki ścierają się razem z nią, nie wędrują po twarzy.
Polecam amatorkom naturalnych róży:)



Zdjęcie w naturalnym świetle



Zdjęcie z fleszem




No i jak Wam się podoba?
Lubicie takie naturalne odcienie?

Buziaki:*

10 komentarzy:

  1. Śliczny kolor, idealny do uzupełnienia dziennego makijażu. Daje bardzo ładny, naturalny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam ten lakier i pisałam o nim na blogu, ale moja opinia nie jest ani na tak, ani na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten odcień, widać, że jest dobrze napigmentowany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam jedną z tych szminek ale niestety odcień który nie mogę mieć na co dzień...

    w wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolorek :D
    Bardzo ładnie prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby ładny ale mi jednak czegoś brak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie prezentuje się na ustach, jednak ja rzadko kiedy na co dzień sięgam po takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam taki sam jest cudowny. Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię takie kolorki na codzień i często-gęsto, dobrze się czuje w taakich :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń