czwartek, 19 września 2013

Całuśne Czwartki - Czterej jeźdźcy APOCALIPS(y) - Out of this world

Witam Serdecznie:)


Dzisiaj o mały włos nie byłoby notki bo zachorowałam:(
Jak zwykle, gdy nadchodzi sezon jesienny moje zatoki odmawiają posłuszeństwa i kończy się tak że leżę w łóżku i dogorywam.
Postanowiłam jednak sobie nie odpuszczać i mimo mojego opłakanego stanu dodać nowy post:)
Zapraszam do lektury:)

Rimmel - APOCALIPS 300 Out of this world


Opis producenta:

Koniec koloru jaki znałaś do tej pory!
Wstrząsająco głębokie odcienie i zjawiskowo gładki połysk.

Nowa szminka w płynie łączy w sobie najlepsze koncepcje szminki i błyszczyka - soczysty płyn z czystymi pigmentami koloru o bogatym kolorze, fenomenalny połysk i wyjątkowy komfort, który utrzymuje się przez cały dzień. Formuła szminki sprawia, że usta mają wyjątkowo mocny i odważny kolor.
Nowa szminka w płynie, APOCALIPS, to kremowa i odżywiająca konsystencja, która za jednym pociągnięciem fantastycznego, nowego aplikatora z mikro-zbiorniczkiem, łatwo i równomiernie się rozprowadza, pozostawiając usta w pięknym kolorze oraz nawilżone godzina po godzinie.
To koniec znanego dotąd koloru.





Kolor to dosyć ciemny,metaliczny róż z delikatnymi drobinkami.





Tak jak w przypadku Solstice, szminka nakłada sie równomiernie i nie pozostawiają żadnych smug.

Drobinki nie wędrują po twarzy a kolor ściera się stopniowo także nie wygląda to nieestetycznie.

Nie mam już kłopotu z aplikatorem bo wprawiłam się w jego używaniu:)

O opakowaniu,zapachu i wytrzymałości możecie poczytać w pierwszym poście z tej serii KLIK

Polecam ja na imprezy i wieczorne wyjścia:)


Zdjęcie w naturalnym świetle




Zdjęcie z fleszem




Jak Wam się podoba?
Lubicie mocniej podkreślać usta?:)


Buziaki:*

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładny ten kolorek :) szybkiego powrotu do zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko pięknie ładnie gdyby nie fakt ze jest perłowy :/ nie lubie ani lakierów do paznokci ani błyszczyków perłowych

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous! What a fun color! xo

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie martw sie kochana nie tylko ty witasz jesien choroba :D... .Osobiscie nie przepadam za takim kolorem.Choc np mojej mamie jest ladnie w takich odcieniach.Buzka

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek bardzo fajny, zdrowia życzę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie wygląda,ale nie dla mnie..dużo zdrówka zyczę :)

    super blog,ciekawe recenzje i z pewnością będe zaglądać tu częściej..obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten akurat kolor bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi niestety nie przypadl do gustu

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiscie całusny ten błyszczyk ;)

    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń