czwartek, 26 września 2013

Całuśne Czwartki - Czterej jeźdźcy APOCALIPS(y) - Nova

Witam Serdecznie:)


Dzisiaj znowu CC i ostatnia już szminka Apocalips do zaprezentowania.
Będzie to moja ulubienica z całej Apocalipsowej kolekcji - Nova.
Zapraszam do lektury:)

Rimmel - APOCALIPS 102 Nova


Opis producenta:

Koniec koloru jaki znałaś do tej pory!
Wstrząsająco głębokie odcienie i zjawiskowo gładki połysk.

Nowa szminka w płynie łączy w sobie najlepsze koncepcje szminki i błyszczyka - soczysty płyn z czystymi pigmentami koloru o bogatym kolorze, fenomenalny połysk i wyjątkowy komfort, który utrzymuje się przez cały dzień. Formuła szminki sprawia, że usta mają wyjątkowo mocny i odważny kolor.
Nowa szminka w płynie, APOCALIPS, to kremowa i odżywiająca konsystencja, która za jednym pociągnięciem fantastycznego, nowego aplikatora z mikro-zbiorniczkiem, łatwo i równomiernie się rozprowadza, pozostawiając usta w pięknym kolorze oraz nawilżone godzina po godzinie.
To koniec znanego dotąd koloru.



Kolor to piękny, jasny, nieco neonowy róż nieposiadający żadnych drobinek.
Szminka nakłada się równomiernie i nie pozostawia żadnych smug.

Jedzenia i picia nie przetrzyma tak jak każda z tych pomadek i przy takim jasnym kolorze szminki trzeba się pilnować bo gdy się zacznie ścierać to może to wyglądać nieestetycznie.

O opakowaniu,zapachu i wytrzymałości możecie poczytać w pierwszym poście z tej serii KLIK

Polecam na imprezy w szczególności, Wasze usta nie pozostaną niezauważone:)

Zdjęcie w naturalnym świetle
(Aparat przekłamał trochę kolory,w rzeczywistości kolor był bardziej nasycony)



Zdjęcie z fleszem




Jak Wam się podoba?:)
Ja jestem w nim wprost zakochana:)



Buziaki:*

11 komentarzy:

  1. Świetny kolor wybrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze może nie jest to zły kolor ale ja wolę bardziej naturalne i jakoś mi nie przypadł do gustu :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ma genialny kolorek i świetnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam ten odcień Apocalips :) Lubię ją :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Wg regulaminu mam 5 dni od zakończenia rozdania na ogłoszenie zwycięzcy.Dopytywanie nie przyspieszy sprawy.

      Usuń
  6. uwielbiam te blyszczyko-szminki z apocalips :))

    OdpowiedzUsuń