czwartek, 17 października 2013

Całuśne Czwartki - szminka Lasting Finish by Kate Moss nr 10

Witam Serdecznie Dziewczyny:)


Dzisiaj kolejny CC i kolejna szminka sygnowana podpisem Kate Moss:)
Dzisiaj będzie to odważna, kusząca czerwień:)

Zapraszam do lektury:)


Rimmel - Lasting Finish by Kate Moss nr 10




Opis Producenta:

Przedstawiamy niesamowitą, makijażową premierę roku: kolekcję szminek Lasting Finish by Kate Moss. Kate od zawsze była Rimmelową dziewczyną, więc nie jest niespodzianką, że topowa londyńska supermodelka zadebiutowała swoją kolekcją we współpracy z czołową londyńską marką.

Kultowa, klasyczna szminka Rimmel Lasting Finish nabrała stylu glamour Kate. Pięć nowych, kuszących odcieni wzbogacono czarnymi diamentami. Dzięki tej unikalnej formule odbijającej światło, kolor nabrał intensywnej głębi. Byś i Ty, tak samo jak Kate, mogła emanować pewnością siebie i wzbudzać zachwyt gdziekolwiek się pojawisz.
Kate zadbała o każdy detal swojej kolekcji. Rockowy styl modelki znalazł odbicie w czarnym, matowym opakowaniu z jej własnoręcznym podpisem. A jej doświadczenie zdobyte na wybiegach, czerwonym dywanie oraz sesjach zdjęciowych zaprocentowało stworzeniem doskonałych odcieni szminek.




Jestem zdania że każda kobieta powinna mieć w swojej kolekcji szminek chociaż jedna w kolorze czerwonym.
Nigdy nie wiadomo kiedy sie przyda:)

Szminka ma fenomenalnie krycie i cudownie intensywny kolor.
Zdjęcia trochę go przekłamują. Szminka jest w kolorze krwistej czerwieni.

Przy nakładaniu jej trzeba troche popracowac bo to ciemny kolor i łatwo wyjechać poza kontur.

Przy tym kolorze trzeba pilnować ścierania się szminki z ust bo może wyglądac to nieestetycznie jeśli o to nie zadbamy.

Tak jak każda z szminek Rimmela pokazanych do tej pory lubi przesuszać usta i podkreslać suche skórki więc polecam pod nią balsam ochronny.
Jeszcze żadna szminka tak optycznie nie powiększyła mi ust:)


Zdjęcia:
W świetle naturalnym:



W świetle flesza:




Jak Wam sie podoba taka krrrwista czerwień?
Macie swoje ulubione czerwone szminki?:)



Buziaki:*

26 komentarzy:

  1. Bardzo ładna ;p Jednak nie podoba mi się w niej to, że powiększa usta i wysusza.. :)
    zapraszam do mnie ;p
    _______________________________________________________
    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy od ust:) Na zdjęciu z fleszem miałam trochę usta jakbym wysyłała buziaka więc może dlatego robi takie wrażenie:)
      Ale na pewno usta wydaja się trochę większe:)

      Usuń
  2. Lubię te szminki, ja mam numerek o ile się nie mylę 22 i jestem bardzo zadowolona. To moja ulubiona czerwona szminka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna:) Ja się skusiłam na kolejną z Ladycode o której dzisiaj pisałam na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, intensywna czerwień ;) Kocham pomadki z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta czerwień ale ja jednak chyba bym nie miała odwagi się tak pomalować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie, doszła do Ciebie przesyłka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety przesyłka nie doszła.

      Usuń
    2. Co? Wysłałam ją już dawno. Chyba 14 października. Adres na pewno był dobry, bo drukowałam. Nie zmieniłaś adresu, albo coś może źle podałaś.

      Usuń
    3. Na pewno dobrze podałam bo sprawdzałam, mam wiadomość która wysyłałam.
      Zależy od tego czym wysyłałaś. Poleconym czy takim zwykłym.

      Usuń
    4. A może od tego, bo wysłałam zwykłym i kopertą.

      Usuń
    5. Listy zwykłe nie są rejestrowane w systemie i nie ma dowodu na to że je się wysłało więc pewnie co niektóre sprytne Panie z poczty kradną takie listy bo jeszcze żaden list zwykły do mnie nie dotarł.
      Zawsze wysyłam nagrody czy inne rzeczy listem poleconym bo mam potwierdzenie nadania i poczta nie wyprze się że nie było takiego listu

      Usuń
  7. ooo swietny kolorek :D mam jedna podobna ale jeszcze nie odwazylam sie jej uzyc:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor,ja też lubię czerwień :)
    Zapraszam na rozdanie do mnie http://daquerre.blogspot.com/2013/11/rozdanie-swiateczne-u-daquerre.html Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czuje sie dobrze w takich kolorach ale jest piekny taki soczysty pomidorek!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny kolor

    obserwuje i licze na to samo
    http://sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolorek jednak nie potrafię się przełamać i używać takich kolorków

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękny, kobiecy, seksowny kolor !

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam Cię serdecznie. :)
    Chciałabym Cię powiadomić, iż do tej pory byłaś obserwatorka mojego bloga http://beauty--corner.blogspot.com/ jednakże, zgubiłam hasło do niego i dlatego tez postanowiłam po dłuższym czasie założyć kolejnego aby kontynuować swoja działalność. Dlatego też zapraszam Cię na http://mrs--beautiful.blogspot.com gdzie będę zamieszczać teraz nowe posty.! Oczywiście będzie mi miło jeśli zechcesz w dalszym ciągu mnie obserwować. Ja już dodałam Cię do swoich obserwatorów :)

    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru oraz weekendu.
    Cam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Just thought I would comment and say great theme, did you make it on your own? Looks great!
    chess us games online

    OdpowiedzUsuń