piątek, 11 października 2013

Wyniki rozdania...po raz trzeci?

Witam serdecznie:)


Dzisiaj krótko.Nie zgłosiła się kolejna osoba więc wylosowałam następną.
Jest mi bardzo smutno z tego powodu i zastanawiam się nad sensem organizowania przeze mnie następnych rozdań skoro nikt nie chce się zgłosić po nagrodę:(

Nie przedłużając...

Zwyciężczynią zostaje
...

MMMaloka !


(Zdjęcie losu dodam później)


Gratuluje Ci Kochana i mam wielka nadzieje że napiszesz do mnie i podasz dane do wysyłki:)
Mój mail: akasha162@onet.eu


Buziaki:*

18 komentarzy:

  1. Ja tam bym się zgłosiła :P

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam aż wylosujesz Kamila B ''hair world'' hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka fajna nagroda, nie mam pojęcia, czemu nikt się nie zgłasza :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ale niespodzianka :-) już wysłałam swoje dane :-) dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygrali a się nie zgłaszają? Jedyne sensowne rozwiązanie to takie że nie maja internetu..innego usprawiedliwienia nie zrozumie..ja bym się zgłosiła :D
    Korzystając z okazji, zapraszam Cię na moje rozdanie: http://marharitta.blogspot.com/2013/10/swietujemy-urodziny-rozdanie-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedna osoba, która się nie zgłosiła może się zdarzyć, ale 2!? Ja bym się zgłosiła ;)
    Gratuluję kolejnej zwyciężczyni ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. to dziwne że się nie zgłaszają, ja bym się tam zgłosiła za 1 razem na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję - ale faktycznie niefart z tymi losami widac kto wraca do Ciebie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Zwycięzca zgłosił się na maila i nagroda została już wysłana:)

      Usuń
  10. ja bym się zgłosiła od razu, hihi :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wejdź na pocztę, wysłałam Ci wiadomość.

    OdpowiedzUsuń
  12. No nie źle, żeby wygrać i nie zgłosić się po nagrody - szok :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nice post" your blog is very lovely and interesting. im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń