niedziela, 12 stycznia 2014

Blogowy kambak;) - Sukienki moich marzeń!

Witam w Nowym 2014 roku!:)


Mam nadzieje że wszystko u Was w porządku.
Ja już mogę powiedzieć że u mnie wszystko dobrze:)

Nie było mnie tu baaardzo długo. Aż wstyd że tak zaniedbałam bloga. Przepraszam.
Niestety zdarzyło się wiele smutnych i złych rzeczy w moim życiu dlatego nie czułam się na siłach by coś napisać.
Niektóre rzeczy się posypały i ja razem z nimi.
Musiałam dać sobie czas żeby się poskładać i wszystko uporządkować.

Teraz rozpoczęłam nowy rozdział i z nową energia wracam do pisania:)


Jako że mamy karnawał postanowiłam zrobić zestawienie sukienek moich marzeń.
Tych na eleganckie przyjęcia ale i na letnia imprezę.

Mam bardzo eklektyczny gust więc zestawienie na pewno będzie zróżnicowane:)
Kolejność przypadkowa.
No to jedziemy:)



1. Sukienka River Island



(zdjęcie pochodzi z wyszukiwarki google grafika)


Czasem mam tak że sukienka po prostu mi się podoba i chce ja mieć tak jak tą sukienkę.
Po prostu.
Od tak.



2. Asymetryczne sukienki Asos





(
zdjęcia pochodzą z wyszukiwarki google grafika i stylio.pl)
Spodobały mi się od pierwszego wejrzenia.
Czarno - kobaltową widziałam na allegro, niestety w rozmiarze S.
Kusiło żeby ją kupić....ale po co?
Żebym próbując się w nią wcisnąć wiła po mieszkaniu jak wąż?
Oooo nie. Grzecznie poczekam na rozmiar M lub L :)

Na tą drugą jeszcze nie trafiłam ale byłoby miło ją spotkać...w pasującym rozmiarze;)

3. Sukienka z kolekcji Exclusive Conscious wiosna-lato 2013 H&M


(zdjęcie pochodzi ze strony wiosnalato.pl)


Ta sukienka mnie wprost oczarowała.
Jest magiczna:)
No i asymetryczna, a ja ostatnio mam fazę na takie kiecki:)


4. Czarna sukienka River Island

(zdjęcie pochodzi ze strony wizaż.pl)


Kolejna sukienka River Island.
Podobno optycznie wyszczupla. Z chęcią sprawdziłabym na sobie:)


5. Tunika - sukienka Sheinside


(zdjęcie pochodzi z wyszukiwarki google grafika)

To raczej tunika niż sukienka.
Raczej nie zaryzykowałabym wyjścia tylko w niej, bez spodni czy legginsów.
Byle wiatr zawieje, falbana w górę i zaświeciłoby się tyłkiem;)
Mimo wszystko jest urocza:)


6.
Sukienka z kolekcji Exclusive Conscious wiosna 2012 H&M


(zdjęcie pochodzi ze strony
www.zeberka.pl)


Cudna<3
Chyba nie muszę wiele tłumaczyć dlaczego mi się podoba;)


7. Sukienka River Island



(zdjęcie pochodzi z wyszukiwarki google grafika)


River Island po raz trzeci.
Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia.
Ujrzałam ją tutaj:
http://wantataste.blogspot.com/2012/09/backpack.html
i przepadłam...


Mogłabym tak wymieniać i wymieniać;)
Wymienione wyżej rzeczy są moimi obecnymi celami i będę dążyć do ich zdobycia.
Jak napotkacie się w czeluściach internetu na któraś z tych sukienek to dajcie znać;)
Chętnie kupię;)



Serdecznie Was Pozdrawiam:)

17 komentarzy:

  1. Czarna sukienka z River Island bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)
    Mnie zauroczyła pierwsza sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1,3 i 5 (gdyby byla dluzsza ideał :P ) mam nadzieje,ze wszystko Ci sie poukłada... ja miałam ciezki rok i niestety jeszcze dluga droga przede mna,zeby wszystko poukladac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 5 i 4 mi się podoba :) życzę wyprostowania wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie sa swietne :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nr 4 bardzo mi się podoba :)
    fajnie, że wróciłaś. czasami trzeba dać sobie trochę czasu na poukładanie różnych spraw ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne sukieneczki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne są wszystkie! masz dobry gust :))


    całuję i przy okazji zapraszam do siebie na konkurs ♥
    do wygrania sukienka warta $200 :)))

    holdmelikeapillow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że ogólnie u Ciebie już coraz lepiej! :*
    A sukienkowe inspiracje bardzo mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę Ci, żeby 2014 przyniósł Ci dużo więcej radości :)
    Z sukienek podoba mi się niemal każda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. czarna sukienka z river island jest sliczna :))

    OdpowiedzUsuń
  12. ta asymetryczna z czarną górą wpadła mi w oko! wygląda świetnie :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  13. moje serce podbiła tylko pierwsza sukienka z River Island, nie przepadam za asymetrią - sukienka z H&M byłaby idealna, gdyby była prosta ;)

    btw. przepraszam za formularz, już wszystko powinno działać poprawnie! w ramach rekompensaty za stracony czas w polu "inne udostępnienia" wpisz "problemy z formularzem", otrzymasz dodatkowy los :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  14. witam :* zostań na dłużej :) i jak dla mnie to nr 2 :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń