niedziela, 2 lutego 2014

Moje hity upolowane w secondhandzie cz.2

Witam


Dziś przychodzę do Was z hitami ciucholandowymi.
Już kiedyś był taki post ale dawno temu:)
Nic się nie zmieniło - wciąż uwielbiam kupowanie w secondhandach:)
Ciuszki są według mnie bombowe, mam nadzieję że i Wam się spodobają:)



1. Asymetryczna kobaltowa bluzka Asos

Identyczna jak na zdjęciu:)
Jest prześliczna:) Nie wiem jakim cudem znalazłam w sh taką fajną rzecz:)


2. Asymetryczna sukienka Topshop

Kupiona dzisiaj.
Tylko że ja mam ją w kolorze ciemnej zieleni.
Bardzo wygodna i zwiewna:)


3. Sukienka z pagonami New Look

Z tyłu ma małe wycięcie które odsłania kawałek pleców.
Nie brakuje żadnego z elementów aplikacji na ramionach:)


4. Kardigan Villa


Identyczny jak na zdjęciu:)
Na stronie www.loveclothing.com jest przeceniony z 50 funtów na 15.
A ja go kupiłam za 3 zł;)


5. Kardigan H&M


Mój ulubiony:)
Zakładam go na różne okazje jak i na co dzień:)


6. Kardigan Topshop z nitami na ramionach



Odnaleziony w sh mimo że ciuchy były już tam przetrzepane:)
Uchował się dla mnie:)


Jak Wam się podobają ciuszki?:)
Zawsze będę powtarzała że sh to prawdziwa skarbnica:)

13 komentarzy:

  1. Cudowne :) Nie wiem nawet, który ciuszek najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szczęściara! super rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne :) oby mało zniszczone, to już w ogóle rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie w ogóle nie zniszczone:)

      Usuń
  4. Super ciuszki udało Ci się upolować :) Kardiganów i sukienki zazdroszczę najbardziej :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nigdy nie umialam sobie upolowac w takich sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę asymetrycznej sukienki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurcze i jak wielki majątek na to wydałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. asymetryczna sukienka jest tez na mojej wish liście :) piekna ta czarna

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatni sweterek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie w SH niestety najlepsze łupy trafiają do babeczek, które dostają na wejścia wory z ubraniami. Dlatego trudno jest znaleźć coś na prawdę fajnego w koszach :(

    OdpowiedzUsuń