środa, 5 lutego 2014

O tym jak Serenitka zrobiła sobie niezłe kuku czyli apel o pomoc:(

Witajcie

Dzisiaj przychodzę do Was z apelem o pomoc:(
Zrobiłam sobie porządne kuku i to przez własną głupotę;/
Ale zacznijmy od początku...


Od pewnego czasu używam Koncentratu przeciwzmarszczkowego intensywnie odbudowującego Avene.
Jako że mam paskudne zmarszczki pod oczami postanowiłam tam go używać (czytałam że można pod oczami).
Na początku było ok ale po pewnym czasie zauważyłam że czymkolwiek nie posmaruje skóry pod oczami to przeraźliwie mnie piecze.
Mało tego, bruzdy się pogłębiły mimo początkowej poprawy i wygląda to jeszcze gorzej:(

Wczoraj żeby wieczorem ukoić troszkę podrażnioną skórę użyłam płatków kolagenowych (jak je nałożyłam to w ogóle nie szczypało) i troszkę pomogło.
Ale dzisiaj jest to samo.
Mam regenerujący krem pod oczy Rival de Loop ale też nie mogę go użyć bo znowu piecze.
Dałam sobie spokój i posmarowałam cały obszar pod okiem oliwką dla dzieci Bambino i nie szczypie.

Może któraś z Was wie co z tym zrobić albo czego używać żeby przeszło?:(
Proszę o pomoc:(

Pozdrawiam

14 komentarzy:

  1. polecam świetliki floslek albo żel aloesowy. współczuję bo wiem co to znaczy. też mam wrażliwe oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory nie miałam wrażliwych oczu, nie wiem co się stało:(
      Nie sądziłam że po Avene moja skóra tak zareaguje, w końcu to marka z wyższej półki, kosmetyki mają hipoalergiczne.

      Usuń
  2. Musisz odstawić na jakiś czas kremy pod oczy. Też mam wrażliwą skórę i pod oczami piekło mnie nawet po nałożeniu kremu przeznaczonego do cer atopowych. Oczy nie pieką mnie po: AA 30+, Ziaja 30+, Gerovital Plant 20+ (nie mam ani z,marszczek, ani 30ki więc tym sie nie kieruj :))

    OdpowiedzUsuń
  3. zele z fosleku pomogą ci na pewno;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie na podrażnioną skórę wokół oczu najlepiej sprawdza się zwykły krem Nivea ;) Nakładam grubą warstwę na noc i rana jest zdecydowanie lepiej, już po jednym użyciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. może spróbuj masłem shea ? jest dobrze tolerowane nawet przez skórę maluszków więc nie powinno zaszkodzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a żel FlosLeku miałam kiedyś, ale po posmarowaniu szczypała mnie skóra (mam bardzo wrażliwe oczy)

      Usuń
  6. nie mam pojecia :( .. najlepiej zapytaj w aptece.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie każdy specyfik pod oczy drażni i powoduje pieczenie oraz swędzenie :( Nie używam żadnych tego rodzaju kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  8. Współczuję - ja jakoś nie mam wrażliwych oczu ale fajne ukojenie ostatnio daje mi krem pod oczy Babuszki Agafii 35+ - świetnie nawilża i nie ściąga skóry no i żadnego pieczenia nie zauważyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jakoś nie moge używac niczego pod oczy, bo mi oczy łzawią, albo po prostu nie trafilam na nic dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Radzę udać się do apteki po jakiś żel aloesowy albo podkraść jakiemuś maluszkowi Sudocrem...To powinno pomóc.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania:*. mam nadzieję, że znajdziesz u mnie coś dla siebie:*.
    http://ciniax03.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej biedactwo:(,moze idź do dermatologa? napewno zejdzie:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  12. I am currently having a giveaway sponsored by OASAP on my blog. So if you are interested then do take part in it :)

    Oasap Apparels Giveaway

    OdpowiedzUsuń