sobota, 15 marca 2014

Nowości: wygrane, ciucholandowe łupy i przesyłka z AhaIShopping

Witajcie


Znowu długo mnie nie było...Moja nieobecność była spowodowana problemami z oczami.
Dostałam jakiegoś paskudnego stanu zapalnego a długie przebywanie przed monitorem pogarszało sytuacje.
Teraz jest już lepiej ale nadal czekam na wizytę u okulisty.

Przez ten czas przybyło mi kilka rzeczy które teraz chciałabym pokazać:)
Przynajmniej zrobię to za jednym zamachem:)


Wygrana w rozdaniu organizowanym na blogu Agulkowe Pole


Udało mi się wygrać emulsję Shea marki Martina Gebhardt
Były z nią jeszcze próbki innych produktów ale już je zużyłam:)
Emulsja jest w trakcie testów:)



Wygrana w rozdaniu organizowanym na blogu Na falach istnienia...


Same cuuuda<3
Wśród nich mój pierwszy piaskowy lakier;)

Wygrana w rozdaniu organizowanym na blogu Dobre Dla Urody


zdjęcie pochodzi ze strony www.sammydress.com
Udało mi się wygrać śliczną kurteczkę z eko skórki:)
Nie mogę się doczekać aż do mnie trafi:)



Paczuszka z zamówieniem z AhaIShopping



Wybrałam sobie dwa naszyjniki, bransoletkę i kolczyki:)
Biżuteria jest cudowna, bransoletkę noszę chyba najczęściej:)
Na początku jednak nie byłam taka zachwycona... naszyjnik po prawej przyszedł z częściowo urwanym zaczepem na dole i oderwanymi dwoma kryształkami.
Całe szczęście udało mi się to naprawić.


No i czas na ciuchowe łupy:)

Maxi spódnica Miss Selfridge


zdjecie pochodzi ze strony www.polyvore.com
Identyczna:) Nawet kolor się zgadza:)
W świetnym stanie:)


Asymetryczna sukienka New Look


zdjęcie pochodzi ze strony www.polyvore.com
W takim samym kolorze:)
Stan bardzo dobry.


No i na tym tyle.

Nie jest tego dużo ale cały czas coś do mnie przychodzi więc niedługo może pojawić się kolejny taki post:)

21 komentarzy:

  1. fajna spódniczka :)
    takiej sukienki nie mam ale chyba trochę mi się już przejadły :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka :) i gratuluję wygranej tyle skarbów :)))
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranych :) kurteczki zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To się kochana obłowiłaś - a oczęta niech wracają do całkowitego zdrowia i nie nadwyrężaj ich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki, dość sporo ;)

    Co do mojego rozdania, w którym bierzesz udział klik klik to prawdopodobnie nie dojdzie do skutku, za mało chętnych ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranych, a sukienka jest śliczna :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Same wspaniałości, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranych :D Ty to masz szczęście! I oko do ciuszków w SH :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana ja tak na szybko :) Zapraszam do siebie na wielkie urodzinowe rozdanie! Z okazji roku istnienia bloga, wybierasz co wygrywasz, do wygrania dwa zestawy znanych i lubianych produktów w tym lakier O.P.I oraz Model Own - może się skusisz?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. no no, sporo tego!


    ps. a u mnie? FLORAL na blogu , zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranych. :) Śliczne są te spódnice. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję :) Świetne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam na wielkie urodzinowe rozdanie - kliknij TUTAJ - wybierasz co wygrywasz! Liczę na twój udział. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. I zakupy i wygrane rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wspaniałych nagród :) no i zakupy także bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakupy bardzo fajne! Gratulacje też nagrody, teraz będziesz tylko testować i testować ;) Jeśli miałabyś ochotę, zapraszam Cię na rozdanie na moim blogu http://marharitta.blogspot.com/2014/04/rozdanie-wiosenne.html Fajne jeśli weźmiesz udział ;*

    OdpowiedzUsuń